Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni kaverin kaula oli syöty,voi luoja.

Vierailija
03.05.2009 |

.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin nuoruudessani oli, tosin olivat todella pieni vähemmistö. Eivätkä todellakaan olleet normaalista ja tavallisesta perheestä.

Fritsut eivät kuulu minunkaan mielestäni tuohon ikään.

Vierailija
2/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino sanalla lapseni sillä lapsia nämä vielä ovat. Tyttäreni 11vuotias luokkakaveri kävi tänään ja kaula oli ihan täynnä fritsuja.Minä tuijotin näkyä suu auki ja kysyin tytöltäni asiasta jälkikäteen, kaveri oli kuulemma ollut vappuna kaupungilla ja siltä reissulta kai fritsutkin ovat, tämä tyttö on ihan tavallinen ja kiva tyttö tuiki tavallisesta perheestä, voin sanoa tuntevani vanhemmat koska kaikki ollaan aktiivisesti mukana vanhempainyhdistyksen toiminnassa. Olen vaan ihan järkyttynyt, touhuaako viitosluokkalaiset tommosia? Tämän kaverin isä haki tytön meiltä iloisesti moikkaillen eikä edes vilkaissut tyttönsä paljasta syötyä kaulaa, toki asiasta on voitu heillä kotona keskustella tiukastikin. Meidän tyttö on käynyt pari kertaa nuokun diskossa enkä ole edes ajatellut että tyttö menisi kaupungille illalla tai tulisi fritsujen kera kotiin, apua, sanokaa nyt ettei toi ole normaalia?!Anteeksi sekava kirjoitus mutta tämä äiti on nyt ihan pihalla;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hitaat diskossa ym. Mutta fritsuja ja kaupungilla vkloppu iltaisin/öisin oloa en. Vanhemmatkaan eivät tosiaan ole mitään rönttäsakkia ainakaan ulkoisesti vaan siistin ja fiksun oloinen perhe omakotilähiöstä. En nyt tarkoita luokitella ihmisia vaan kerron oman mielikuvani heistä.

Vierailija
4/4 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä ainakin olen ihan normaalista ja tavallisesta perheestä :)

En ole koskaan nähnyt fritsuja muiden kuin teinien kaulassa ja 11v alkavat olla teinejä. Niin ne äidin pikkuiset kasvaa. Kolulun diskossakin voi niitä fritsuja tulla.