Hei te, joilla autossa "Baby on board"- kyltti!
Luuletteko todella, että muut luettuaan sen ajaisivat varovaisemmin, kuin normaalisti??
Kommentit (75)
vauvahan menehtyy jo pelkkään airbagin iskuun!
vauvaa ei missään nimessä sijoiteta airbagin viereen autossa!
Muuten ajan kuin kaistapää, mutta het' kun tuollaisen kyltin näein, niin vauhtini hiljenee etananvauhdiksi=)
oli muotia USAssa joskus 80luvulla, sen jalkeen en ole niita nahnyt.
Nyt selvisi minne ne myymatta jaaneet on roudattu.
Ehkä hei joku pitää sitä sen takia, että se on söpö kyltti.
Eli taitaa aiheuttaa enemmänkin vaaratilanteita kun jengi kyttää että mitä siinä "huumori"kyltissä lukee. Ottakaa pois kaikki ylimääräinen!!!!
Eli taitaa aiheuttaa enemmänkin vaaratilanteita kun jengi kyttää että mitä siinä "huumori"kyltissä lukee. Ottakaa pois kaikki ylimääräinen!!!!
Itse joskus olen yrittänyt lukea jotain kiroileva siili -tarraa niin että meinasin ajaa ko. auton perään.
Noiden vauvakylttien liikenneturvallisuutta lisäävään vaikutukseen en usko. Itse ajattelen sellaisen nähdessäni, että siinä taas yksi vauvaperhe jonka elämä pyörii sen vauvan ympärillä ja haluaa sitä näinkin julistaa.
Englanti ei ole Suomessa pakollinen oppiaine.
Tarkoittaako se jotain pientä laivaa? Miksi pitäisi suomessa varoa jotain sellaista mitä ei ole edes suomeksi kirjoitettu?
Eikö nyt suomen koulut käyneenä edes ton vertaa osaa englantia?Sori, jos kuulostan loukkaavalta mutta ei ole tarkotus, paitsi jos kannatat perussuomalaisia :)
Pitkä ketju (ajallisesti) :)
Mutta kyllä, nuo kyltit ovat aivan naurettavia!
Pitäisi varmaan ripustaa omaan menopeliin "Kallista elektroniikkaa kyydissä!". Se todennäköisimmin vaikuttaisi siihen kohderyhmään, joihin tuon hölmön vauvakyltin on kuviteltu vaikuttavan, paremmin.
Muutenkin kaikenmaailman huumorikyltit ja imukuppi-Karviset ovat aivan syvältä ja poikittain. No ehkä ne eivät niitä autoja, joissa niitä yleensä näkee, enää pysty rumentamaan entisestään ;)
Kultsi yllä laudan
(sanakirja.org)
Minä ajan hiljempaa ja erityisen hillitysti vauva kyydissä (meillä tuo kyltti), eli jos joku ihmettelee että MIKÄS AJOKOULU HANNARI meidän edessä köröttelee, niin se kyltti saattaa avartaa ajatuksia...? Vittu mistä asioista te kiukuttelette. Huomenna laitan kyltin, jossa haukun ihmisiä jotka puuttuu muiden asioihin. Hankkikaa elämä! Ei minuakaan haittaa jos joku ottaa HIFK tatuoinnin... Ihmiset tekee itse valintansa. ANTEEKSI jos kylttini suututtaa :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2009 klo 15:15"]
ja mustaihoinen. Autona meillä on vanha Datsun. Tämä näky provosoi joskus amisten aivoilla varustettuja ihmisiä ajamaan varomattomasti. Esim. kerran kun meillä oli kiire lentokentälle mieheni ajoi verrattain lujaa jotta emme myöhästyisi. Kun eteemme sitten tuli auto, joka mateli päätimme lähteä ohittamaan. Kappas vaan siitäkös tämän auton ajaja veti herneet nenään ja lähti kiihdyttämään niin, ettemme uskaltaneet enää ohittaa kun vastaan oli tulossa rekka. Meillä on se tarra, koska toivon, että ihmiset edes meidän lasten takia ajaisivat meidät nähdessään normaalisti. :([/i
Eipä tässä maailmassa kukaan tuntemattomien lapsista välitä...
T:Ap
Ap on tyhmä ja tunteeton.. Höh. Mä ainakin välitän
Kortti pois, jos tarvitsee typeriä kylttejä muistuttelemaan turvaväleistä ja ajoturvallisuudesta!! Kaikille pelleile sitä ajo-oikeuksia jaetaankin.
Ainoa kyltti, johon kiinnitän huomiota, on autokoulun kolmiot. Niitä sietää varoa...
Vauva kyltit ovat käteviä! Osaa välttää parkkeeraamista sellaisen viereen ostoskeskuksissa :) Jostain syystä joka kerta, kun autoani on kolhittu,kolhijan autossa on ollut turvaistuin ja monesti,niin monesti olen nähnyt kun takapenkin mukulat pamauttavat sen auton oven vieressä olevan auton kylkeen tai vanhemmat pamauttavat virittäessään naperoitaan joko autoon tai autosta pois. Ottakaa muidenkin autot huomioon! T:3pikkulapsen äiti, jonka lapset eivät paukuta niitä auton ovia
[quote author="Vierailija" time="06.06.2009 klo 14:36"]
Luuletteko todella, että muut luettuaan sen ajaisivat varovaisemmin, kuin normaalisti??
[/quote]
Osa ajaa. Mm. minä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2009 klo 15:12"]
toivoisin, että joku miettii kaksi kertaa ennen kuin lähtee hurjaan ohitukseen tms. Kun näen edessäni auton jossa kyseinen merkki on, niin itse kyllä löysään kaasua hieman ja pidän turvavälin. Eli toimii.
Vai että oikein löysäät kaasua ja pidät turvavälin?Niin, eihän sitä tarvi miettii, miten käyttäytyy liikenteessä, jos ei edessä olevassa autossa satu olemaan pientä vauvaa...
T:Ap
Juu, ei mullakaan kyllä vaikuta mikään Baby on Board-kyltti, vaan otan kyllä ihan kaikki liikenteessä liikkujat huomioon, enkä tee vaarallisia ohituksia muutenkaan, saati roiku perseessä.
Oletteko te ihan idiootteja, jotka ajatte kuin mielipuolet, ja sitten "vähän hölläätte", jos jossain autossa jonkun tarran mukaan saattaa olla lapsikin kyydissä? Oikeasti?
Niin uskomattomalta kuin se kuullostaa, joka päivä näkee liikenteessä kasapäin autoilijoita, jotka eivät toisista kanssaautoilijoista taikka etenkään turvaväleistä välitä. Sen takia uskonkin, että tällaiset kyltit saavat nämäkin ihmiset hetkeksi miettimään miten lähellä perälautaa sitä ajetaan... Itse kuulun edellämainittuihin autoilijoihin ja kyllä, kyltti tehoaa!!
Itse tulkitsen että nuo kenellä on kyseilen kyltti, saattaa ajaa epävarmasti ja arvaamattomasti.
Miksi ne muut ihmiset siellä liikenteessä on yhtään sen vähemmän arvokkaampia kuin ne vauvat? Entä sitten 18 vuoden päästä kun se pikkuprinssi/prinsessa ajaa itse autoa?
Jokaikisen autoilijan lähtökohta pitäisi olla, että kenenkään muun turvallisuutta ei saa vaarantaa.
Se kyltti on tiedoksi palomiehille, että sieltä rusinana olevan auton sisältä voi löytyä elävä vauva turvakaukalosta.
Kultsi yllä laudan
(sanakirja.org)