Kysymyksiä Perussuomalaiselle perheen isälle. Vastaillen jonkun aikaa...
Kommentit (20)
kukaan perussuomalainen oikeinkirjoitussääntöjä?
Mukavinta on huomata, kun tahtosi menee läpi ja alkaa tuottaa "hedelmää"
Jos pääsisit brysseliin niin kävisitkö siellä huorissa?
Ajaa populistisia ja vihamielisiä asioita, kannattajat ovat umpimielisiä, vähän koulutettuja, tyhmiä ja suvaitsemattomia... tätä nyt ainakin tarkoitan idioottipuolueella.
Hei kamaan: Tony Halme. Ei tarvitse selitellä.
Meidän kannattajat: ovat Suomalaisia, Suomen parasta ajattelevia, normaaleja Suomalaisia.Perussuomalaiset on ainoavia puolueita, jotka ajattelee Suomalaisen ja Suomen parasta. Anna perusteluita tyhmistä jA suvaitsemattomista perussuomalaisista.
Tony Halme ajoi oikeita asioita, mutta oli väärä henkilö tuomaan ne esille. Onneksi Suomalaiset tajusi sen.
Perussuomalaiset = Niin köyhien ja rikkaiden, kuten työläisten ja työnantajien puolue.
äänestän perussuomalaista miestä,mutta nyt kyllä hiukan tekee "kipiää" lukea kaikkia noita kirjoitusvirheitä...
Mamut on saatava ulos ja sitä ei vihreät(tai muunkaan väriset) lässyttäjäakat saa aikaiseksi!
"Meidän kannattajat: ovat Suomalaisia, Suomen parasta ajattelevia, normaaleja Suomalaisia.Perussuomalaiset on ainoavia puolueita, jotka ajattelee Suomalaisen ja Suomen parasta."
- Meidän kannattajat = Kannattajamme
- suomalaisia pienellä
- ainovia = siis mitä vittua? Ainoa vai ainoita? Mitä luulet edes tarkoittavasi?
- jotka ajattelee = jotka ajattelevat
- suomalaisen taas pienellä
MOT (siis sen kannattajakunnan tyhmyyden suhteen...)
äänestän perussuomalaista miestä,mutta nyt kyllä hiukan tekee "kipiää" lukea kaikkia noita kirjoitusvirheitä...
Mamut on saatava ulos ja sitä ei vihreät(tai muunkaan väriset) lässyttäjäakat saa aikaiseksi!
Niin mitä sanoitkaan siitä, että kannattajakuntanne ei olisi vihamielistä?
MOT taas.
Mutta eivätpä ole muutakaan puolueet sen parempia.
vihamielinen kunnon ihmisiä kohtaan.Mua vaan panee kyrsiin oman maan kansalaisten dissaaminen.Suomessa on monet asiat päin takalistoa,mutta silti hyysätään jos jonkinlaista raiskaavaa ja rötöstelevää mutiaista.On aivan eri asia jos ulkomaalainen tulee tänne,tekee kaikkensa sopeutuakseen isäntämaan tapoihin ja työskentelee myös maan parhaaksi. Sitä katson karsaasti,että tullaan lypsämään tänne vähät varat ja pistetään ranttaliksi.Kun jäädään kiinni kitistään "kun meidän kulttuurissa tehdään näin".Painukoot sinne oman "kulttuurinsa" kotipesään rettelöimään ja sortamaan naisiaan.
Ja suomalaiset eivät uskalla tehdä mitään rasisti-leiman pelossa.
Päättäjien on helppo olla suvaitsevaisia kun eivät joudu elämään sitä "getto meininki"-elämää.
Ennen kaikkea harmittaa sotaveteraanien ja eläkeläisten kohtelu.Heille kuuluu iso kiitos tästä maasta ja nyt se pilataan näillä "kulttuurin rikastuttajilla",jotka eivät muuta tee kuin loisi! Ei hyvää päivää...Olen pahoillani Isoisä :(
Koska Suomen köyhät on jätetty oman onnensa nojaan. Tuntuu, että mamuja hyysätään, kaikki maksetaan...moniko mamu on leipäjonossa? Köyhät ei enää äänestä, muuten ps ja vas. saisivat huikeat äänisaaliit!
Terkuin sosiologi
vihamielinen kunnon ihmisiä kohtaan.Mua vaan panee kyrsiin oman maan kansalaisten dissaaminen.Suomessa on monet asiat päin takalistoa,mutta silti hyysätään jos jonkinlaista raiskaavaa ja rötöstelevää mutiaista.On aivan eri asia jos ulkomaalainen tulee tänne,tekee kaikkensa sopeutuakseen isäntämaan tapoihin ja työskentelee myös maan parhaaksi. Sitä katson karsaasti,että tullaan lypsämään tänne vähät varat ja pistetään ranttaliksi.Kun jäädään kiinni kitistään "kun meidän kulttuurissa tehdään näin".Painukoot sinne oman "kulttuurinsa" kotipesään rettelöimään ja sortamaan naisiaan. Ja suomalaiset eivät uskalla tehdä mitään rasisti-leiman pelossa. Päättäjien on helppo olla suvaitsevaisia kun eivät joudu elämään sitä "getto meininki"-elämää. Ennen kaikkea harmittaa sotaveteraanien ja eläkeläisten kohtelu.Heille kuuluu iso kiitos tästä maasta ja nyt se pilataan näillä "kulttuurin rikastuttajilla",jotka eivät muuta tee kuin loisi! Ei hyvää päivää...Olen pahoillani Isoisä :(
opetella kirjoittamaan OMAA ÄIDINKIELTÄÄN. Ei kyllä anna kovin hyvää kuvaa kirjoittajan sivistystasosta, jos kirjoittaa "suomalainen" isolla alkukirjaimella.
alkukirjaimella kertoo paljon...
Suomi, suomalainen.
Ruotsi, ruotsalainen. Ymmärrätkö?
Koska Suomen köyhät on jätetty oman onnensa nojaan. Tuntuu, että mamuja hyysätään, kaikki maksetaan...moniko mamu on leipäjonossa? Köyhät ei enää äänestä, muuten ps ja vas. saisivat huikeat äänisaaliit!
Terkuin sosiologi
vihamielinen kunnon ihmisiä kohtaan.Mua vaan panee kyrsiin oman maan kansalaisten dissaaminen.Suomessa on monet asiat päin takalistoa,mutta silti hyysätään jos jonkinlaista raiskaavaa ja rötöstelevää mutiaista.On aivan eri asia jos ulkomaalainen tulee tänne,tekee kaikkensa sopeutuakseen isäntämaan tapoihin ja työskentelee myös maan parhaaksi. Sitä katson karsaasti,että tullaan lypsämään tänne vähät varat ja pistetään ranttaliksi.Kun jäädään kiinni kitistään "kun meidän kulttuurissa tehdään näin".Painukoot sinne oman "kulttuurinsa" kotipesään rettelöimään ja sortamaan naisiaan. Ja suomalaiset eivät uskalla tehdä mitään rasisti-leiman pelossa. Päättäjien on helppo olla suvaitsevaisia kun eivät joudu elämään sitä "getto meininki"-elämää. Ennen kaikkea harmittaa sotaveteraanien ja eläkeläisten kohtelu.Heille kuuluu iso kiitos tästä maasta ja nyt se pilataan näillä "kulttuurin rikastuttajilla",jotka eivät muuta tee kuin loisi! Ei hyvää päivää...Olen pahoillani Isoisä :(
Kansakunnan tyhmimmillä ja henkisesti heikoimmilla on aina tarve löytää joku "syntipukki" ja heittopussi joka on VIELÄ alempana kuin he itse... ei tarvitse silloin olla kaikkein paskin.
tämä nyt meni haukkumiseksi?
Itse olen politiikassa sen verran pyörinyt, että olen nähnyt perussuomalaisten olevan ihan fiksua porukkaa. Mukavaa on, että heidän politikoinnissa ei sellaista monille poliitikoille tyypillistä kieroilua juuri näy.
Olin salaa tyytyväinen, että meidän kaupungissa PS sai hienon vaalivoiton viime kunnallisvaaleissa!
Tsemppiä ap, jatketaan yhteistyötä! ;-)
voi vain todeta, että sittenhän on ihan köyhien oma syy, että ovat köyhiä (ja tyhmiä)....
Jos asia on niin kuin 23 sanoi, niin jumankauta että voi olla tyhmää porukkaa nää jotka ei äänestä...
Eli nyt siis menkööt vaan itseensä kaikki äänestämättömät köyhät ja rasistit!
mitä tarkoitat?