Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaa kerrostettu polkkatukka "nätisti" synnärillä?

Vierailija
05.06.2009 |

Leikkautin tukkani hiljattain, tuli aivan liian lyhyt, kampaaja vain leikkasi paljon enemmän mitä halusin :( Hiukseni on jäykät ja piikkisuorat, ja päätä myöten pesun jälkeen, vaikka laitan muotovaahtoa, vahalla taas tulee jotenkin raskas ja rasvainen vaikutelma...

... niin ja tiedän kokemuksesta että synnärillä ei paljon jaksa eikä ehdi laitella hiuksia, mutta en haluaisi kulkea ihan järkyn näköisenä.. mitenkähän tätä osaisi vähän nätimmästi nopeasti laittaa siellä pesun jälkeen? Millä aineella ja miten? Olen aika tumpelo hiustenlaiton suhteen :/

Kiitos :)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka synnärille a) ajattelee tukkaansa b) katselee kenenkään synnyttäneen tukkaa?

Mitä sä olet ap sinne synnärille menossa tekemään?

Vierailija
2/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä nyt se vauva ja iloitse, jos se on terve ja ite pysyt hengissä ilman pahoja repeämiä.

Ne synnärit vaatteet on niin karseet, ettei tukalla väliä.

Voi vittu. Mä luulin olevani idiootti turhamainen. Mutten enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä aikana kun on laitoksella, niin olisi kiva kun olisi ne hiukset edes jotenkuten kuosissa.

Vierailija
4/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity toipumaan synnytyksestä ja lepäämään. NUKU! vielä, kun voit.

Vierailija
5/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuuttaa, että sen synnytyksen jälkeenkään sulla ei ole mielessäsi tukka!

Vierailija
6/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarjoan sympatiaa. Miksei siellä synnärilläkin voisi yrittää näyttää ihmiseltä? Mä laitoin muistaakseni jopa ripsiväriä... =) Ja lyhyitä hiuksia on todellakin jotenkin laitettava, ettei ne ole ihan järkyt - pitkän tukan voi aina sitaista ponnarille ja olla huolehtimatta.

Vierailija
7/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ajatuksissa oli ensimmäisenä

1) olenko tajuissani?

2) paljonko verta menetin?

3) onko vauva hengissä?

4) miten saada vauva syömään?

5) mistä saan lisää särkylääkettä?

6) pystynkö enää koskaa pidättämään virtsaa?

7) pystynkö kävelemään vessaan pyörtymättä?

Makasin niin haamuna hiukset likaisena sängyssä, että tutut säikähtivät minua. Kun sitten lopulta pääsin kotiin hiukset pestynä ja meikattuna, niin mua hoitanut hoitaja ei tunnistanut mua, kun kävin ilmoittamassa, että lähden nyt :)

Vierailija
8/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä nyt se vauva ja iloitse, jos se on terve ja ite pysyt hengissä ilman pahoja repeämiä.

Ne synnärit vaatteet on niin karseet, ettei tukalla väliä.

Voi vittu. Mä luulin olevani idiootti turhamainen. Mutten enää.

Vierailija
9/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taatusti on kiire laittaa itsensä ihmisen näköiseksi kun selviää sieltä alennustilasta kaiken kivun, veren, paskan ja tuskan keskeltä. Jos vaan henki pihisee ja liikkumaan pääsee niin ihan varmasti haluan laittautua heti kun vain voin. Piste.

Ja ei, en hittojakaan välitä miltä näytän ja kuulostan kun synnytän. Mutta meikit pakataan varmasti mukaan.

Ja suosittelisin aika monille mammukoille, että miettisi sitä ulkonäköään sen synnytyksen jälkeenkin. Monella se tuntuu unohtuvan vuosiksi eteenpäin ja palautuu mieleen vasta kun mies on löytänyt uuden naisen, joka käyttää muutakin vaatteita kuin miehen verkkareita, crocseja ja löysiä tunikoita. Ja joskus ripsiväriä.

Vierailija
10/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että täällä heti ajatellaan mun olevan turhamainen jne ja ensisynnyttäjä, mitä en muuten ole. MUTTA, kuten joku sanoikin, olisi mukavaa näyttää siistiltä synnärilläkin, vaikkei tukan laitto asioista tärkein toki olekaan. Mutta itsellä on parempi olo kun on siisti ja hiukset nätisti, enkä tarkoita sitä että pitäisi joku kampaus olla, mutta ettei ne olisi ihan päätä myöten kuten minulla herkästi on, paksut ja painavat hiukset kun on.

Tottakai vauva on asioista tärkein ja mielessä ensimmäisenä. Kuinka joku voi sellaista kyseenalaistaa?

ap

Vierailija
11/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko sitä on etukäteen murehtiä että onko kaikki hengissä. Voisko vaikka keskittyä kivoihin asioihin, pysyy paljon paremmalla mielellä eikä tarvi jännittää ensisynnyttäjän.

Suosittelen että haet kampaajalta jonkun todella ärhäkän muotovaahdon ja otat föönin ja ilmakihartimen mukaan. Vauva nukkuu alkuun paljon, ja varmasti voit jossain välissä käydä suihkussa ja duunaa tukan joka voimakkaiden tököttien avulla pysyy pari päivää suht koht paikallaan.

Mä kyllä ymmärrän ap:n "huolta". Mä näytän aivan järkyttävältä synnäriltä otetuissa kuvissa, rajasin itseni pois melkein jokaisesta kun oikesti sen maharöllön ja väsymyksen takia näyttää ihan karmealta ilman, että tukka laahaa päänahkaa. Kyl olis ollu ihan kiva et kehtais edes muutamaa kuvaa esitellä jälkeläisille eikä itellekään tulis ekana mieleen et voi järkky kun näytän kamalalta.

T. Kahden lapsen äiti (oikeestaan se synnäri olikin paras paikka laittaa itteään kun oli valmiit ruoat ja mies auttamassa, kotona ei enää ehtinyt...)

Vierailija
12/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tulla selvittämään epäolennaisia asioita ketjuun kun ei niistä kysytä? Ap kyseli miten helposti laittaisi hiuksensa nätimmin niin miksi tuutte selvittämään ettei se häntä synnärillä sitten kiinnosta??? Ehkei kiinnostakaan, mutta mistäse te sen tiedätte jo nyt? Mä olen 3 synnyttänyt ja kyllä joka aamusuihkun jälkeen laitin ripsaria, väriä kulmiin ja kiiltoa huuliin ja harjasin hiukset ja laitoin nätisti ponnarille!

Jos teitä ei ulkonäkö kiinnostanut (tai kiinnosta) niin miksei muita sais kiinnostaa? Ei se turhamaisuutta ole jos haluaa tuntea olonsa mukavammaksi kun takalisto ja etumus vuotaa ja vatsanahka roikkuu ainakin pari päivää!

Ap:n kysymykseen niin olisko joku panta tai huivi ok pika-apu? Pinnit ainakin!

Vierailija
13/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä jos huudatan fööniä ja ilmakiharrinta siellä yleisessä wc/suihkutilassa (en ole koskaan nähnyt kenenkään sellaista kyllä tekevän siellä..)? Ja onko nuo kampaamojen muotovaahdot sitten tosiaan parempia?

ap

Vierailija
14/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan välitä mitä ne muut susta ajattelee? Aivan sama hei! Sun synnytys, sun tukka, sun fiilikset, sun fööni.

Ja kyllä todellakin, kampaamon aineet ovat tuhat kertaa parempia kuin kaupan. Eikä mitän hairstore-kamaa, vaan meet kysyyn et nyt tarvitaan kunnon pitoa ei-suomalaiseen tukkaan :O)

Vierailija
15/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä synnärillä jotenkin ratkaisevasti erilaiset olosuhteet kuin kotonasi, noin niinkuin hiusten olomuotoa ajatellen? Mikset kokeile kotona, miten ne hiukset taipuu tai saisi ojennukseen mahdollisimman vähällä vaivalla, jos noin kovasti jännittää. Sellaiset synnäriolosuhteet saa hiuksille kyllä kotonakin luotua, kun yrittää olla vaikka yhden päivän ilman aineita ja harjaa ja fööniä.

Vierailija
16/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei auta muu kuin pesu, muotoiluaine, föönaus ja suoristusrauta/ilmakiharrin. Eli koko arsenaali mukaan vain - tai vaihtoehtoisesti pipo/huivi. Pelkän pesun jälkeen on tukka päätä myöten.

Vierailija
17/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten PYSYISI tää tukka jonkunlaisessa kuosissa siellä ettei tarttis välttämättä joka aamu pestäkään? Kun hiuslaatu on todella jäykkä ja suora.. ja tämä malli sellainen mistä en pidä :( pitkät kun olisikin niin laittaisin vaan ponnarille.

ap

Vierailija
18/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKKA olisin päivän vain ja ainoastaan kotona niin laitan hiukset aina niin että ne edes jollain lailla on "laitetut".. olen vaan tarkka tuollaisesta asiasta, ei voi mitään. Ja itsellä hyvä mieli kun on tukka laitettu.

ap

Vierailija
19/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi huhkia föönin ym. kanssa. Kolmen äitinä ymmärrän fiilikset. Itse pesin ja laitoin poninhännälle(pelastus). Meikaus ei juuri silloin kiinnostanut, sekin tuli takaisin ajanmittaan...

Vierailija
20/56 |
05.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillähän tosiaan voisi saada kivan näköisesti laitettua.. sellaisen huivin ostin, jonka voi laittaa ikään kuin pannaksi. Pitääkin testailla niitä kotona.

Juu, meikkaamista en edes harkitse.. korkeintaan kotiinlähtöpäivänä ripsaria, muuten menee ihan vaan meikkipuuteria joka on tosi äkkiä laitettu, ja huulirasvaa :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä