Hakutulokset
Ärsyttääkö muita yli-innokas anoppi (vauvan isoäiti) ?
Meillä on nyt noin 4kk ikäinen vauva ja ennen lapsen syntymää ei anoppi ahdistanut.
Neuvokaa anoppi-ongelmassa
Anoppini on käytännössä katkaissut välinsä minuun. Ei halua tavata, edes lapsiamme.
Valtataistelu anopin kanssa. Loppuuko se koskaan?
Minulla on hyvä, mutta hiukan jännitteinen suhde anoppiini. Lapset ovat vielä pieniä.
Appivanhemmat, vauva ja tossu mies. Onko meillä toivoa? :(
Minä ja mieheni olemme alle kolmekymppisiä vanhempia puolivuotiaalle vauvalle.
Hei anopit? Miksi miniä alkaa lapsen myötä ärsyttää?
Täällä puhutaan asiasta yleensä miniän näkökulmasta.
Lapselle halutaan antaa joululahja vasta joulun jälkeen, onko muilla nykyään tällaista?
Heti alkuun: muistamme itse näitä ihmisiä ennen joulua eli kyse ei ole mistään yksipuolisesta mui
Anopin ensimmäinen lapsenlapsi ja rajat.
Anopilla on tapana tulla kylään miten sattuu, etukäteen ilmoittamatta. Ja USEIN!
Anoppi ei anna vauvan syödä itse smoothiepussista
Vauva syö välipalana usein tuollaista smoothieta pussista, on helppo ja vauva tykkää imeskellä ih
Anoppi tuhoaa mielenterveyteni mutta mies vain puolustelee äitiään. Ero edessä?
Olen niin lopussa, että pakko kirjoittaa tänne anonyymisti.
Miten päästä yli katkeruudesta lapsen mummoa kohtaan?
Omat vanhempani ovat kuolleet ja muutin toiselle puolen Suomea Helsinkiin miehen perässä, ja halu