Jos vastaat uuteen seuranhakuilmoitukseen, ja heti sen jälkeen ilmoitus poistuu, jatkatko yhä keskustelua?
En keksi mitään muuta syytä hiljaisuudelle kuin sen että poistin koko ilmoituksen. Voiko joku siis ottaa sen jotenkin negatiivisena asiana?
Ja yhteydenotot siis yhä toimisi, vaikka ilmoitusta ei enää olekaan.
Kommentit (11)
Olisko jotain perustellumpia vastauksia? Onko se jotenkin uhka, jos huomaa toisen poistaneen ilmoituksensa? Kun siihen voi kuitenkin olla useita syitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan.
Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan.
Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.
Miksi poistit ilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Olisko jotain perustellumpia vastauksia? Onko se jotenkin uhka, jos huomaa toisen poistaneen ilmoituksensa? Kun siihen voi kuitenkin olla useita syitä.
Esim. mitä syitä? Löysit Sen Oikean ja menit naimisiin, miksi tuhlaisi enää aikaani sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan.
Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.
Miksi poistit ilmoituksen?
Koska kyllästyin törkyviesteihin.
Ja törkyviestejä siis sateli miehiltä kun etsin seuraa vain naisista. Totesin että en tee sillä kanavalla enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos keskustelu on vastavuoroista niin jatkan.
Tässä tapauksessa vaihdettiin tiiviisti viestejä pari päivää, toinen oli innolla tutustumassa kuten tietysti minäkin. Kun poistin ilmoituksen, täysi hiljaisuus. Siihen loppui. Hassua.
Pitäiskö sun kysyä siltä jotain? Onhan tuo erikoista, se varmaan luulee ettet etsikään seuraa ja vetelee johtopäätöksiä että palasit exän kans yhteen.
Kauhean vaikeaksi aikuiset saa asiat.
Riippuu henkilöstä.