Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet eivät enää nykyään tavoittele ja kosiskele naisia?

Vierailija
25.06.2026 |

Siis jos on kiinnostunut jostain naisesta. Miksi ei määrätietoisesti tee asialle jotain? 

 

Tuntuu että naisen pitää nykyään tehdä kaikki aloitteet ja se työ. Siinä ei vain tunne itseään kovin halutuksi... 

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ovat tehneet aloituksia jo vuosisadat. Sovitaan vaikka seuraavat 300 vuotta naisten vuoroksi.

Ok. Jos sovitaan samalla,e ttä seksi on tästälähtien naisen orgasmin saavuttamista, ja miehet saa jäädä 300 vuodeksi ilman. Lapset tehdään tarvittaessa labrassa.

Sääkittävää, jos seksi on vain orgasmi, olipa mies tai nainen,

Vierailija
202/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksiköhän kun uskaltaudut mennä puhumaan naiselle sää härintäsyytteet. Tai seksin jälkeen kun nainen alkaa katumaan jostain syystä saat raiskaussyytteet. Jos meet tekee lapsia ja tulee ero niin saat elarit niskaan ja et välttämättä saa enää nähdä edes lapsia. Ite oon niin epäsosiaalinen ettei oo koskaan tullu törmättyä kenenkään, mutta kun kattoo tätä nykyajan meininkiä niin eipä hirveesti haittaakaan. Kai tää systeemi tarkoituksella rigattu että ihmiset ei kohtaa ja tee lapsia ja kyylää älypuhelinta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

näin minäkin olen mediasta oppinut.

miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.

Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm 

Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)

Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)

Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)

Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)

Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)

Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)

Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)

Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)

Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)

Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)

Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)

Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)

Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)

Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)

Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset

Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)

Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)

Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)

Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.

PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa.  Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.

Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti. 

Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti: 


Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?

Jotenkin musta tuntuu ettei noin vihamielistä tulla lähestymään.

Mikä sua vaivaa?

Olen itse nainen eikä mua haittaisi, jos löytyisi kiva mies harrastuksen kautta.

Kiva mies onkin ok, mutta ei sinne nyt herra jumala inseleitä ja muita haluta.

Vierailija
204/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ovat tehneet aloituksia jo vuosisadat. Sovitaan vaikka seuraavat 300 vuotta naisten vuoroksi.

Ok. Jos sovitaan samalla,e ttä seksi on tästälähtien naisen orgasmin saavuttamista, ja miehet saa jäädä 300 vuodeksi ilman. Lapset tehdään tarvittaessa labrassa.

Sääkittävää, jos seksi on vain orgasmi, olipa mies tai nainen,

Selvä, sulle siis sopii jäädä ilman orgasmia. Ihan 300 vuotta sun ei tarvi olla ilman, loppuelämä riittää.

Vierailija
205/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa miksiköhän kun uskaltaudut mennä puhumaan naiselle sää härintäsyytteet. Tai seksin jälkeen kun nainen alkaa katumaan jostain syystä saat raiskaussyytteet. Jos meet tekee lapsia ja tulee ero niin saat elarit niskaan ja et välttämättä saa enää nähdä edes lapsia. Ite oon niin epäsosiaalinen ettei oo koskaan tullu törmättyä kenenkään, mutta kun kattoo tätä nykyajan meininkiä niin eipä hirveesti haittaakaan. Kai tää systeemi tarkoituksella rigattu että ihmiset ei kohtaa ja tee lapsia ja kyylää älypuhelinta. 

Aika paljon  värittynyttä mutuilua. Toki on ok olla yksin, jos haluat. En usko, että ne naiset tässä häviävät yhtään.

Vierailija
206/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

näin minäkin olen mediasta oppinut.

miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.

Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm 

Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)

Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)

Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)

Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)

Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)

Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)

Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)

Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)

Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)

Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)

Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)

Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)

Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)

Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)

Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset

Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)

Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)

Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)

Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.

PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa.  Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.

Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti. 

Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti: 


Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?

Jotenkin musta tuntuu ettei noin vihamielistä tulla lähestymään.

Mikä sua vaivaa?

Olen itse nainen eikä mua haittaisi, jos löytyisi kiva mies harrastuksen kautta.

Eipä nyt ole sun tunnuista kiinni. 

Juuri missään ei saa olla rauhassa miehiltä ja sitten vielä oikein yllytetään aloittamaan harrastuksia pelkässä naisiintutustumismielessä. Mene sinä vaikka sinkkutapahtumiin, kyllä teille haku päällä oleville pidetään niitä, ja siellä kaikki on myötämielisiä lähestymiselle. Jättäkää harrastukset, kirjastot jne meille, jotka haluamme käyttää niitä vain niiden varsinaisessa käyttötarkoituksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

Tämä kulttuuri on tuotu Suomeen wokedeimetoo ideologian myötä Yhdysvalloista. Suurimmassa osassa Eurooppaa suomea lukuunottamatta ihmiset voivat ja saavat jutella toisilleen lähes kaikissa tilanteissa, se on jopa toivottavaa. Esim. Espanjassa kaikki juttelevat kaikille, olipa tarkoitus hieroa tuttavuutta tai muuten vain. Flirttikin on täysin sallittua, eikä sitä edes oteta heti vakavasti, vaan se kuuluu normi seurusteluun. Siellä kuulee guapa ja guapo usein, eikä kenenkään tarvitse pelät että toisen kauneuden tai komeuden kehuminen on ahdistelua. Torimyyjäkin huikkailee ohi meneville että guapa tule ostoksille. 

Kyllä, myös torimyyjä mummo kehuu nuorta poikaa  komeaksi pojaksu kun ojentaa hänelle ostokset.  Siellä naiset on ylpeästi femiinisiä ja miehet maskuliinisia nuoresta vanhaksi. Ihana kulttuuri. 

Joku Kulttuuri estää Suomessa tarinasi miestä olemasta naiselle kohtelias ja tutustumasta tähän ihmisenä? Samainen Kulttuuri pakottaa tuon miehen lausumaan tökeröitä iskurepliikkejä heti kohtaamistilanteessa?

Kyllä. Suomessa ei katsota hyvällä, jos sanot tuntematonta kaunokaiseksi tai komistukseksi, etenkin jos sanoja on vanha ja kohde nuori. (Guapa/guapo).  Tai tyttö/poika, kuten espanjassa chica/chico. Siellä kehutaan myös seksikkääksi. 

Espanjassa tämä on ihan arkista, ei vain ravintoloissa. Italiassa vihelletään kauneuden perään. 

Sit sun pitää vaan muuttaa sinne. Ei ongelmaa.

Vierailija
208/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

näin minäkin olen mediasta oppinut.

miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.

Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm 

Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)

Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)

Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)

Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)

Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)

Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)

Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)

Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)

Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)

Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)

Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)

Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)

Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)

Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)

Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset

Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)

Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)

Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)

Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.

PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa.  Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.

Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti. 

Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti: 


Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?

Jotenkin musta tuntuu ettei noin vihamielistä tulla lähestymään.

Mikä sua vaivaa?

Olen itse nainen eikä mua haittaisi, jos löytyisi kiva mies harrastuksen kautta.

Kiva mies onkin ok, mutta ei sinne nyt herra jumala inseleitä ja muita haluta.

Hän oli sivusta :D 


Mä en edelleenkään ole myötämielinen yhtään minkäänlaisen miehen lähestymisille. Ärsyttää kun joka paikassa miehet mittailee ja arvioi naisia, joten toivoisi että edes harrasuksissa saisi olla tältä rauhassa. Ja sitten joku tekee oikein listan miestä varten, että minne kaikkialle sen kannattaa mennä pelkästään naisiin tutustuakseen. Ei ne naiset siellä sitä miestä varten ole, eikä naiset muutenkaan ole olemassa miehiä varten. Naiset on olemassa itseään varten ja käyvät harrastuksissa harrastusten takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

näin minäkin olen mediasta oppinut.

miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.

Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm 

Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)

Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)

Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)

Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)

Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)

Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)

Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)

Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)

Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)

Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)

Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)

Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)

Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)

Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)

Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset

Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)

Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)

Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)

Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.

PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa.  Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.

Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti. 

Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti: 


Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?

Jotenkin musta tuntuu ettei noin vihamielistä tulla lähestymään.

Mikä sua vaivaa?

Olen itse nainen eikä mua haittaisi, jos löytyisi kiva mies harrastuksen kautta.

Eipä nyt ole sun tunnuista kiinni. 

Juuri missään ei saa olla rauhassa miehiltä ja sitten vielä oikein yllytetään aloittamaan harrastuksia pelkässä naisiintutustumismielessä. Mene sinä vaikka sinkkutapahtumiin, kyllä teille haku päällä oleville pidetään niitä, ja siellä kaikki on myötämielisiä lähestymiselle. Jättäkää harrastukset, kirjastot jne meille, jotka haluamme käyttää niitä vain niiden varsinaisessa käyttötarkoituksessa.

Missä kohtaa väitettiin, että harrastus aloitettaisiin pelkästään siksi, että saisi tutustua naisiin? Miten paljon miehiä sä kuvittelet nyt sun harrastukseesi rientämään? Miksei miehet saisi harrastaa ja opetella ihmisiin tutustumista ja löytää itselleen ystäviä?

Vierailija
210/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit puhumaan kenellekään, joka haluaa mieluimmin tavata karhun metsässä kuin miehen?

Kysynpähän vain.

Miksi näissä kommenteissa yleistetään ihan kauheasti. Jos yksi osa naisia halua tavata metsässä karhun, sitten se tarkoittaa, että kaikki naiset haluavat tavata karhun. Itse naisena en valitsisi karhua. Mistä se yleistämisen vimma johtuu? Oletteko te jotenkin yksinkertaisia? 

Se johtuu siitä, ettei ole mitään keinoa erottaa, kumpaa sorttia, tai vielä jotakin muuta sorttia nainen on. 

Pieni virhe, ja olet äkkiä pervo seksuaalinen ahdistelija. 

Ei uskalla. Homma on venäläistä rulettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/211 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrataas vielä ne suomalaisen naisen kanssa toimimisen periaatteet. 

1) Älä lähesty naista randomisti kadulla, hän on menossa jonnekin, ei kiinnosta. 

2) Jos nainen näyttää odottavalta, seisoskelee yksin, älä lähesty koska hän odottaa jotain, ja se et ole sinä. 

3) Älä lähesty lenkillä, se on aina creepyä. Eikä se luurit päässään edes kuule mitään. 

4) Älä lähesty harrastuksessa, nainen on harrastamassa. 

5) Älä lähesty töissä, se on työpaikka eikä mikään seuranhakupaikka. Sitä paitsi kaikki ovat varattuja. 

6) Älä lähesty iltapaikassa, nainen on kavereidensa kanssa pitämässä hauskaa, ei kiinnosta. 

7) Älä lähesty kaupassa tai kirjastossa, siellä ollaan asioilla tai hakemassa luettavaa. 

8) Älä lähesty asiakaspalvelijaa, on töissä eikä missään lihatiskissä. 

Bonus: älä koskaan anna mitään kohteliaisuutta suomalaiselle naiselle, hän kokee sen vain vttuiluna. 

Eli mitkä olivatkaan vaihtoehdot?

näin minäkin olen mediasta oppinut.

miehille tätä on toitotettu vuosia, joten tämän sukupolven kaikki oppimiskykyiset miehet ovat sen omaksuneet.

Niin. Eihän tosta jääkään jäljelle kuin mm 

Tanssit ja tanssikurssit (erityisesti paritanssit, joissa parinvaihto lennosta)

Liikuntaryhmät (kuten Crossfit, jooga ja juoksukoulut)

Kiipeilypaikat (boulderointiseinillä reittien pohtiminen yhdessä)

Taidepiirit ja käsityökurssit (esim. keramiikka, valokuvaus, maalaus tai puutyöt)

Kielikurssit (etenkin keskustelukurssit, joissa tehdään paljon paritehtäviä)

Improvisaatioteatteri (nauru ja heittäytyminen rikkovat jään sekunneissa)

Vapaaehtoistyöt (hyväntekeväisyys järjestöissä tai tapahtumien talkoot)

Koirapuistot (lemmikit toimivat luonnollisina jäänmurtajina)

Kirjakerhot ja kirjastojen lautapeli-illat (valmis teema, josta jutella)

Ystävien järjestämät juhlat ja illanistujaiset (luotettava ja turvallinen ympäristö)

Konsertit, festivaalit ja katujuhlat (ihmiset ovat valmiiksi rentoutuneessa juhlatunnelmassa)

Museot ja galleria-avajaiset (taide antaa helpot puheenaiheet)

Pubivisat (voi mennä mukaan ja kysyä paikkaa vajaasta joukkueesta)

Baarit ja ravintolat (klassiset paikat ilta-aikaan)

Opiskelu ja kohdistetut tapaamiset

Opiskelijatapahtumat (sadoittain erilaisia bileitä, sitsejä ja harrastekerhoja)

Erityiset sinkkutapahtumat (esim. speed dating tai sinkkubileet, joissa kaikki etsivät seuraa)

Deittisovellukset (Tinder, Bumble, Hinge jne., joissa aikeet ovat heti selvät)

Luulisi että tuosta listasta löytyy edes jotain, mitä haluat itse tehdä.

PS: Edes kurssilla kaikki eivät halua, että vieras tuppautuu heti seuraan. Anna tilanteen kehittyä rauhassa.  Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Miksi näistä turvallisista tiloista pitää markkinoida joitakin pokausalustoja miehille? On jo tinderit, pysyisivät niissä. En missään nimessä halua yhtäkään pokausyritystä harrastukseni parista, en ennemmin enkä myöhemmin, vaan käyn harrastuksessa oikeasti sen harrastuksen takia.

Ei nuo ole pokausalustoja vaan paikkoja, missä voi tutustua ihmisiin. Kuten tuo kirjoittaja kirjoitti. 

Niin, tutustua pokausmielessä. Niinhän hän tosiaan kirjoitti: 


Tutustu ajan kanssa useampiin ryhmäläisiin ja katso rauhassa, kuka tuntuu kivalta.  Aloita varsinainen flirttailu tai pokaaminen vasta sitten, kun olet oppinut tuntemaan ihmisen paremmin.

Edelleenkin: miksi näitä tiloja ja tapahtumia pitää markkinoida joinakin pokausalustoina? Saisko edes jossakin käydä ilman miehiä, jotka vähän katselee rauhassa, että kuka tuntuu kivalta pokailua varten?

Jotenkin musta tuntuu ettei noin vihamielistä tulla lähestymään.

Mikä sua vaivaa?

Olen itse nainen eikä mua haittaisi, jos löytyisi kiva mies harrastuksen kautta.

Kiva mies onkin ok, mutta ei sinne nyt herra jumala inseleitä ja muita haluta.

Hän oli sivusta :D 


Mä en edelleenkään ole myötämielinen yhtään minkäänlaisen miehen lähestymisille. Ärsyttää kun joka paikassa miehet mittailee ja arvioi naisia, joten toivoisi että edes harrasuksissa saisi olla tältä rauhassa. Ja sitten joku tekee oikein listan miestä varten, että minne kaikkialle sen kannattaa mennä pelkästään naisiin tutustuakseen. Ei ne naiset siellä sitä miestä varten ole, eikä naiset muutenkaan ole olemassa miehiä varten. Naiset on olemassa itseään varten ja käyvät harrastuksissa harrastusten takia. 

Oletko sä vähän vajaa? Moni tapaa tulevan puolisonsa harrastuksen parissa, ja mikäs sen mukavampaa. Itse en menisi mihinkään speed datingiin tai tinderiin ikimaailmassa. 

Älä puhu kaikkien naisten puolesta. Tuollainen on jenkkisontaa.