Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kahta numeron liian isot kengät
26.06.2026 |
Itsellä pitää olla kenkä numeroa 39-40 ja huomasin yhdet edulliset puman kengät ja numeroa 42. Uudet näytti olevan ja harkitsin ostoa, mutta miten jalalle käy hieman suuremmat kengät. Villasukka ainakin sopisi talvella kenkään ja vuorissa näytti olevan karvoitus ja ehkä talvelle sopivammat kengät.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Laita samantien kahdet villasukat.
On parempi luovuttaa ja odottaa, että jostain tulee eteen itselle sopivat kengät.
Vierailija kirjoitti:
Laita samantien kahdet villasukat.
Sitäkin voi harkita ja neuvoista kiitän.
Ostan aina koko rahalla ja yleensä isoja saa halvemmalla, hiihdon niillä töihin kesät talvet
Alue: Aihe vapaa
Jos tämmöisiin kenkiin laittaisi lisäpohjalliset, niin voisihan tämmöistä harkita ja pienentyisi hieman kenkien koko.