Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko 47-vuotiaana naisena toteuttaa unelmani ja päästä Dallas Cowboys Cheerleading -tiimiin?

Vierailija
24.06.2026 |

Olen tehnyt x-hyppyjä olkkarissa nyt jo viikon joka ilta kun katson telkkaria. Alakerran naapuri on valittanut töminästä niin teen vain 15 hyppyä illassa. Nykyäänhän sanotaan että kaikki voi toteuttaa unelmansa. Kannattaako tilata lentolippu Dallasiin castingeihin?

- Malla

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinusta voi tulla ihan mitä itse haluat", ei tarkoita sitä käytännössä, vaan ajatuksissasi.

Vierailija
2/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs luulet? 
 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuokra-asunnoissa kannata alakerran porukoista välittää

Vierailija
4/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit, onnea ja menestystä Dallasiin, sano Ewing Oil Co:lle terveiset että drill baby drill

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme