Lue keskustelun säännöt.
Miksi TEMUn tuotteista ei enää tule ilmoitusta mailiin ei viestiä puhelimeen ei postiin! vain temun sovelluksesta näkee että paketti on !
24.06.2026 |
ja paketissakaan ei lue kuin koodi ja matkahuolto, ei tiedoa mikä matkahuolto, onko se kaupan matkahuolto vai lähin citymarketin
perkele!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä minulle tuli tänä aamuna tieto paketin saapumisesta sekä meilinä ja tekstarilla. Pitääkin hakea ja samalla kaljaa.