Lue keskustelun säännöt.
En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
22.06.2026 |
En halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
Kommentit (43)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänEn halua olla kiusaajien kanssa missään tekemisissä
Jotkut pitää kaikkea "kiusaamisena". Joku neuvoo töissä - kiusaaja. Joku kertoo tosiasioita jotka eivät kuulijaa miellytä - kiusaaja.
Toinen on narsisti... Joku kävelee ensin ovesta - narsisti. Joku ottaa viimeisen keksin pöydästä - selkee narsku.
Nämä naukujat sitten aiheuttavat ongelmia kaikille normaaleille ihmisille kun pitää kävellä varpaisillaan ja varoa jokaista sanaa, mistään normaalista ei uskalla puhua kun tahallaan tulkitaan kaikki väärin.
Koittakaa nyt ihmiset selvitä tästä elämästä pahoittamatta mieltänne joka risauksesta. Ja pysykää pois internetistä kun saattaa silmiin sattua kaikenlaista järkyttävää.