Sisarusten perheettömyys redflag deittaillessa?
Treffikumppanini kyseli minulta sisaruksistani (nuorin on 36 vuotias) ja alkoi tivaamaan mikä perheessäni ollut vialla kun yhdelläkään sisaruksistani ei ole puolisoa tai lapsia. Sisaruksia on siis kolme, kaksi siskoa, yksi veli. Yritin jotain selittää, että ei lapsuudenperheessä mitään vikaa ollut, kaikki tykkäävät vain olla yksin. Ainakin siskoni ovat tämän ääneen sanoneetkin ja ovat itse lähteneet parisuhteistaan.
Kysymys siis kuuluu että onko tällainen tilanne, että on useampi aikuinen sisarus ja kellään ei ole perhettä niin automaattinen redflag?
Kommentit (90)
En kyllä ensimmäisillä treffeillä puhuisi mitään perheenjäsenistä..
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ensimmäisillä treffeillä puhuisi mitään perheenjäsenistä..
Omasta kokemuksesta moni yrittää kalastella tietoa millaiset välit ovat omiin vanhempiin. Itseä asia ei sinänsä kiinnosta kyllä tippaakaan. Kyllä nyt ensisijaisesti haluan tutustua siihen ihmiseen, eikä mikään tällainen asia johon itsellä ei välttämättä ole vaikutusta ole mikään vedenjakaja
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa minulle, miten ihmeessä jonkun sisaruksen kumppani/ sinkkuus vaikuttaa kysyjän elämään? En todellakaan ymmärrä, en yhtään. Tai sitten olen vaan tyhmä. Minulla on kolme sisarusta. Kaikki kolme ovat naimisissa ja kaikilla on lapsia. Ollaan tavallinen kunnollinen ylemmän keskiluokan perhe. Minä taas olen ollut koko elämäni sinkku, koska kukaan mies ei ole minua koskaan halunnut eikä ollut kiinnostunut minusta. Minun kelpaamattomuuteni siis vaikuttaa minun veljieni ja siskoni elämään? Millä tavalla?
Lyhyesti: seura tekee kaltaisekseen.
Onhan tätä tieteellisemminkin tutkittu ja muun muassa eron tai vaikka pettämisen todennäköisyys nousee sitä enemmän, mitä yleisempää se on suvussa/perheessä/kaveripiirissä. Mikään lopullinen tuomio tai kiveen hakattu totuus ei ole kyseessä, mutta ihan tervettä huomioida ja ehkä jopa kysyä niitä kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä hemmettiä nyt taas? En ymmärrä kysymyksen relevanttiutta. Ihan kuin sinä ja sisaruksesi olisitte yhtä isoa yhteensulautunutta ihmistä. Dillejä sitä riittää.
Ei asia oli ihan noin yksioikoinen. Siitä, miten mies kohtelee siskojaan ja äitiään, näkee melko hyvin, miten hän kohtelee ylipäätään naisia.
Kieltämättä vähän red flag, mutta tietenkin hölmöä, jos yksin tuohon kaatuisi.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ensimmäisillä treffeillä puhuisi mitään perheenjäsenistä..
Ensimmäisillä treffeillä pitäisi kyetä puhumaan mistä tahansa. Ei tosin tarvitse tietenkään vastata, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vähän red flag, mutta tietenkin hölmöä, jos yksin tuohon kaatuisi.
Saahan sitä olla vaikka minkälaisia kriteereitä, mutta jos tällaiseen asiaan kaatuu niin sitten on niin tarkoitettukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hemmettiä nyt taas? En ymmärrä kysymyksen relevanttiutta. Ihan kuin sinä ja sisaruksesi olisitte yhtä isoa yhteensulautunutta ihmistä. Dillejä sitä riittää.
Ei asia oli ihan noin yksioikoinen. Siitä, miten mies kohtelee siskojaan ja äitiään, näkee melko hyvin, miten hän kohtelee ylipäätään naisia.
No enpä tiedä. Nuo eivät ole mitään neutraaleja ihmisiä, paremman kuvan saa miten kohtelee kaupan kassaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä hemmettiä nyt taas? En ymmärrä kysymyksen relevanttiutta. Ihan kuin sinä ja sisaruksesi olisitte yhtä isoa yhteensulautunutta ihmistä. Dillejä sitä riittää.
Ei asia oli ihan noin yksioikoinen. Siitä, miten mies kohtelee siskojaan ja äitiään, näkee melko hyvin, miten hän kohtelee ylipäätään naisia.
No eipä se kyllä nähdäkseni paljoa kerro. Ehkä enemmän kertoo jos on todella huonot välit tai lian takertunut vielä vanhempiinsa
Eronnut tai vanhapiika/poika, onko paljoa eroa? Mielestäni ei. Vaikeita ihmisiä todennäköisesti.