Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Iso-britanniassa on tapahtunut? Pääministerit vaihtuvat tiuhaan tahtiin ja taas on odotettavissa, että nykyinen PM eroaa.

Vierailija
22.06.2026 |

Jotain on selvästi pielessä UK:n poliittisessa systeemissä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Starmer-ketjuni poistettiin?

Vierailija
2/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munko se pitäisi kertoa täällä jossa ei mitään sensuurin takia saa edes puhua?

Vierailija
4/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä se pääministerin paikka on aika tuulinen. Kansa tahtoo eroon ulkomaalaiista, mutta näistä ei ikinä lupauksista huolimatta ole karsimaan sitä

 

Britit maksaa Rnskalle miljardi euroa joka vuosi, että nämä hoitaisivat oman EUn ulkorajansa valvonnan ja se jos mikä kertoo EUn jäsenmaista kaiken tarvittavan 

Vierailija
5/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväenpuolue leikkasi kuten oikeisto ennen ja suosio romahti,siinähän se.

Vierailija
6/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulijoita asutetaan hotelleihin oma väki asuu kadulla. Lisäksi vielä se miten ne kohtelevat nuoria tyttöjä. 

Britit äänestävät aina uutta pääministeriä hoitamaan asiat kuntoon ja sama meno jatkuu silti aina vaan 

Ei pääministeriä äänestetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Briteissä se pääministerin paikka on aika tuulinen. Kansa tahtoo eroon ulkomaalaiista, mutta näistä ei ikinä lupauksista huolimatta ole karsimaan sitä

 

Britit maksaa Rnskalle miljardi euroa joka vuosi, että nämä hoitaisivat oman EUn ulkorajansa valvonnan ja se jos mikä kertoo EUn jäsenmaista kaiken tarvittavan 

Yleensä maat ovat tarkempia maahantulevista kuin maastapoistuvista henkilöistä. Mitä sinusta Ranska tekee väärin?

Vierailija
8/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britanniassa on aina ollut pääministereitä, joiden kausi on kestänyt jopa alle vuoden. Nyt on ehkä ollut useampi pätkäministeri, kun enää ei voi EU:ta syyttää maan sisäisistä ongelmista, joten tyytymättömyys kohdistuu omaan hallitukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Briteissä se pääministerin paikka on aika tuulinen. Kansa tahtoo eroon ulkomaalaiista, mutta näistä ei ikinä lupauksista huolimatta ole karsimaan sitä

 

Britit maksaa Rnskalle miljardi euroa joka vuosi, että nämä hoitaisivat oman EUn ulkorajansa valvonnan ja se jos mikä kertoo EUn jäsenmaista kaiken tarvittavan 

Yleensä maat ovat tarkempia maahantulevista kuin maastapoistuvista henkilöistä. Mitä sinusta Ranska tekee väärin?

Sallii alueellaan ihmiskauppabisneksen ja käytännössä lykkää ne "pakolset" kumiveneillä kanaalin yli. Liäksi vaatii valvonnasta briteiltä maksua. Ranskalle sopii, että tuo sakki lähtee kanaalin yli muualle ja siksi ne kääntää vain selkänsä tuolle ilmiölle 

Samanlaisia kaikki EU maat ja siksi Suomikin joutuu aina kärsijän rooliin taakkaa jaettaessa 

Vierailija
10/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brexit on todellinen menestys!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistuki, vuokrien kohottaminen pilviin, minimipalkka-lain noudattamatta jättäminen, järjettömän kalliit elinkistannukset...

Niin kauan kuin todellisiin syihin ei puutu tilanne tulee vain pahenemaan. 

Vierailija
12/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britit ovat saaneet tarpeekseen tulijoiden hyysäämisestä, sensuurista, oman kansan polkemisesta. Muutos on väistämätön, mutta politikot ovat täysin kykenemättömiä tekemään muutoksia. 

Miksi sitten erosivat EU:sta? Ei kelvannut eurooppalainen työvoima vaan nyt on pitänyt hakea Aasiasta asti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brexit on todellinen menestys!

Jep. Ja nyt osa niistä haluaa taas äänestää samaa paskanjauhajaa kuin Brexitin aikaan, ihan varmaan tällä kertaa puhuu totta. Ei voi mitään kun on niin stnan vähäjärkistä poppoota

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän