Kauppiaitten kartelli nosti kahvin hinnan juhannukseksi
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei ole saanut hyvää kahvia vuosikymmeniin.
Lavazza oro?
Kyllä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei ole saanut hyvää kahvia vuosikymmeniin.
Lavazza oro?
Lavazza se vasta karmeaa paskaa onkin. Italiassa ei ole ymmärretty kahvin päälle koskaan.
Oletko käynyt Italiassa kahvia juomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-marketissa oli 2,99€ Kulta-Katriina, eli pskaa puhut!
Kulta katriina on paskaa.
Paskaa laatua mutta parempi kuitenkin mitä Costa Rica. Välttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta ei ole saanut hyvää kahvia vuosikymmeniin.
Lavazza oro?
Lavazza se vasta karmeaa paskaa onkin. Italiassa ei ole ymmärretty kahvin päälle koskaan.
Mitä ny luoneet Espresson, mokkakeittimen ja levittäneet koko kahvi kulttuurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-marketissa oli 2,99€ Kulta-Katriina, eli pskaa puhut!
Kulta katriina on paskaa.
On melko varmaa, että jos osallistuisit maistelutestiin, että erottaisi Katriinaa, Pressaa, Juhla Mokkaa jne. toisistaan.
Kannattaa varmaan verrata johonkin kunnon kahviin niin voi erottaa?
Lomamatkoilla ostan hyviä kahveja tuliaisiksi en niinkään enää alkoholia. Jos kahvin hinta hirvittää, suosittelen kahvinjuonnin päivittäisen määrän pienentämistä.