Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko säälittävämpää juhannusta, kuin se että seuraa netissä exän lomareissua uuden naisensa kanssa

Vierailija
21.06.2026 |

Mies jätti viime syksynä uuden naisen takia. Vene jäi erossa exälle. Oli iso osa meidän elämää veneillä kesät. Nyt hän kiertää meidån vakipaikkoja jonkun toisen kanssa. Näkyvät olevan Kustavissa..

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on ikävä omaisuutta jonka mies hänelle tarjosi. Nyt nainen kadehtii toista naista joka saa nauttia miehen omaisuudesta.

Mistäs sinä ap:n miehen omaisuuksista tiedät. Jospa vaimo omisti kaiken, mutta erossa omaisuus meni jakoon.

Vierailija
22/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää vaan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meillä miehellä oli heti uusi nainen. Ajoin entisen kotimme ohi iltaisin ja kun näin ettei autoa ollut, tiesin miehen olevan naisensa luona. Ulvoin ja paruin. Ja silti vaan oli pakko seurata, missä vietti vapaansa jne. Tai siis selvää oli, että jos hän ei ollut kotona, oli naisella.

Tätä kyttäämistä harrastin melkein puoli vuotta. Sitten aloin päästä yli, ja tajuta että mullahan on asiat ihan hyvin ja saan vielä hyvän elämän 😊 Tosin siinä kohtaa mies halusi alkaa keskustella yhteenpaluusta ja niin lopulta kävikin 😀

Vierailija
24/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juhannus meni nyt noin mutta arkena pää pystyyn ja eteenpäin!

Vierailija
25/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ex vaikuttaa aika narsistiselta, jos päivittelee someen nimenomaan sellaisia kohteita, joilla teillä oli tapana käydä. Ihan kuin hän haluaisi tahallaan satuttaa sinua. Vai oliko teidänkin suhde niin lyhyt, että nämä ovat se miehen vakkaripaikat heilata suhteitaan? Koita laittaa boikottiin koko ex. Jos teillä ei ole lapsia niin se onnistuu helposti. 

Hauskoja nämä mammojen narsistidiagnoosit. Kaikki ex-miehet ovat näiden mielestä aina narsisteja.

Jep. Jopa yli puolet meidän joukosta. Ja kun kokemusta niistä on jo riitävästi, tunnistaa ne jo asennella, suhtautumisella, puhetyylillä jne. Ei ole vaikea. Kohtalogoverina täyttyy muita kokenemattomia ja tietämattomia varoittaa. 

Ei sinunkin ylenkatseinen kaikkitietävä, halveksuva asenne mitenkäön sivustynyt dikä normaali oke. Paha ei ole se, kuka pahuudesta puhuu, vaan se kuka toisua hyväksikäyttää, manipuloi, valehtelee ja korostaa vaan oma hyvyyttää. 

Vierailija
26/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän niin hyvin ap. Minunkin mieheni vain korvasi minut uudella naisella, tekivät samoja juttuja, matkoja, jopa ruokia, joita olimme yhdessä tehneet. Erosta jo melkein kolme vuotta, mutta vieläkin kirpaisee, ei tosin onneksi ollenkaan niin paljon kuin aluksi. Silloin olin aivan hajalla ja totaalisen rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et jossain pusikossa sitä kiikareilla stalkkaa niin löytyy säälittävämpikin tapa.

Vierailija
28/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa. Ne on hänen tuttuja lempipaikkoja. Voisin ihan hyvin mennä pitämiini paikkoihin uuden kumppanin kanssa vaikka olen eksän kanssa käynyt siellä. Eksä on eksä eikä häntä mietitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ex vaikuttaa aika narsistiselta, jos päivittelee someen nimenomaan sellaisia kohteita, joilla teillä oli tapana käydä. Ihan kuin hän haluaisi tahallaan satuttaa sinua. Vai oliko teidänkin suhde niin lyhyt, että nämä ovat se miehen vakkaripaikat heilata suhteitaan? Koita laittaa boikottiin koko ex. Jos teillä ei ole lapsia niin se onnistuu helposti. 

En seuraa heitä somessa, eivätkä he tietääkseni postaa edes mitään. Seuraan vain veneen sijaintia julkisten palveluiden kautta.

Ap

No nyt on sekopäiset stalkkeri-setit, ei helvetti😂

Vierailija
30/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahhh sulla on paljon tiukempi kun mun exällä 

Vierailija
32/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeaa sekin että ukkelinpukkeli kiertää siellä uusikkonsa kanssa vanhat mestat, joissa on entisensä kanssa viettänyt aikaa.  ; )

Exäni meni kihlajaisteissulleen uuden naisensa kanssa samaan paikkaan, jossa meillä oli aikoinaan hyvinkin hauskaa ja tuhmaa menoa. Huvitti. 

Olin siinä vaiheessa jo päässyt yli suhteessamme. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. I feel you. Kokenut tuon. Saaristomeren purjehdus oli osa meitä ja sitten vain eron myötä olin ulkona ja uuden kanssa samat rundit. Aika parantaa ja hieman haalistaa muistoja. Keksi uusia asioita tilalle, niin mä tein!

Vierailija
34/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa SE!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surkeaa sekin että ukkelinpukkeli kiertää siellä uusikkonsa kanssa vanhat mestat, joissa on entisensä kanssa viettänyt aikaa.  ; )

tosi kiva sille uudelle naiselle!

Kuinkahan monta kertaa on jo möläyttänyt exän nimen tuttujen paikkojen yhteydessä? 

Vierailija
36/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä ollut sama ex? Kuulostaa jotenkin niin tutulta? 😂

Vierailija
37/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vahtiminen ajallaan ohi menee. 

Vierailija
38/38 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa. Ne on hänen tuttuja lempipaikkoja. Voisin ihan hyvin mennä pitämiini paikkoihin uuden kumppanin kanssa vaikka olen eksän kanssa käynyt siellä. Eksä on eksä eikä häntä mietitä enää.

joo, ei mulla ole lempimaisemat ja -kohteet muuttuneet parin vaihtuessa.