Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kielen pakkoliikkeet??
20.01.2015 |
Mikähän mua vaivaa, olen alkanut öisin herätä siheen kun kieleni tekee sellasta nykivää liikettä itsestään? Aina kun nukahdan uudelleen se alkaa taas. Nyt jo hereillä olessa välillä tekee sellaista ihme nykimistä ja kuuluu ihme ääni? Luin netistä että jotkut lääkkeet voi aiheuttaa tätä. Mulla ei kuitenkaan ole mitään lääkkeitä käytössä joten ihmetyttää kovasti!
Tietääkö kukaan mistä on kyse? :(
Kommentit (4)
Neuroleptithan sairastuttaa ennenpitkää tuohon mutta sinulla ei ole niitä käytössä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun tutulla oli joskus samaa, en kylläkään tiedä mistä johtui. Mutta lääkärissä kävi hänkin.
Alue: Aihe vapaa
Mene lääkäriin. Ei me tiedetä. Ensimmäisenä muuten tuli jostakin syystä mieleeni epilepsia, mutta oli miten oli. hus lääkäriin siitä. :)