Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olin viime lauantaina häissä ja rakastuin siellä

Vierailija
08.12.2014 |

mieheen joka soitti kitaraa ja lauloi.. se oli niin ihanan kiltti luontoinen, todella taitava ja komea.. mutta sillä oli sormus. En tiedä onko se naimisissa vai kihloissa. (ei ollut hääväen tuttu). Miten etenisin asiassa vai etenenkö mitenkään, hänhän saattaa vaikka jättää naisensa ja sitten mä iskisin. Oli niin upeat itsenäisyyspäivän häät että rupesin itsekin haaveilemaan rakkaudesta

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille suoraan että haluat melaa mekkoon..

Vierailija
2/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan koko paketin, en vain melaa.. voisinkohan lähettää viestin sen faceen. Tai kysyä hääparilta yhteystietoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"]Mä haluan koko paketin, en vain melaa.. voisinkohan lähettää viestin sen faceen. Tai kysyä hääparilta yhteystietoja
[/quote]

Huoh..no et voi. Nolaisit itsesi.
Lakkaa vonkumasta varattuja.

Vierailija
4/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"]Mä haluan koko paketin, en vain melaa.. voisinkohan lähettää viestin sen faceen. Tai kysyä hääparilta yhteystietoja
[/quote]

[/quote]
Höh. Mutta se oli just sellanen ihana kiltti mies mitä oon etsinyt..

Vierailija
5/38 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/38 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa, hän voi olla elämäsi rakkaus!

Vierailija
7/38 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihastuu just muusikoihin. Vaikuttavat esiintyessään normiukkoa herkemmiltä. Mutta ovatko?Antaisit olla, teet itsesi typeräksi vaan.

Vierailija
8/38 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora

Vierailija
9/38 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menetät ? Kysy morsiamelta bändin nimeä, bändin nettisivuilta löydät soittajan nimen ja sitten facesta tiedot .

ei ole liian vaikeaa.

nuorempana olin töissä baarissa, jossa kaikilla pokeilla sormukset. Näin sai enemmän tippiä ja iskuyrityksiä. Jotkut teinit halusi varatun poken ja poke halusi vaan pesää . Sormuksia löytyi sitten iso kasa jostain kupista, sieltä ottivat aina oikean kokoiset.

Vierailija
10/38 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:24"]

nuorempana olin töissä baarissa, jossa kaikilla pokeilla sormukset. Näin sai enemmän tippiä ja iskuyrityksiä. Jotkut teinit halusi varatun poken ja poke halusi vaan pesää . Sormuksia löytyi sitten iso kasa jostain kupista, sieltä ottivat aina oikean kokoiset.

[/quote]

Uskomatonta.. Tai siis en epäile tuota, mutta silti, älyttömältä vaan tuntuu. Päteekö miehiin jotenkin sama juttu sit kuin asuntoihin, et jos on yks tarjous tehty niin on kelvoksi todettu? Vai mikä juttu.. Vai haluaako ihmiset sit kuitenkin sen turvallisen kohteen, jota ei voi saada, ei siis tarvitse riskeerata mitään oikeasti kun ihastuu varattuun? Vitsi olenpas mä naiivi, tuli oikeen tyhmä olo kun en oo tarkemmin ajatellu tätä asiaa tarkemmin. Aina vaan ihmetellyt noita varattuihin "rakastujia".

Vierailija
11/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:24"]mieheen joka soitti kitaraa ja lauloi.. se oli niin ihanan kiltti luontoinen, todella taitava ja komea.. mutta sillä oli sormus. En tiedä onko se naimisissa vai kihloissa. (ei ollut hääväen tuttu). Miten etenisin asiassa vai etenenkö mitenkään, hänhän saattaa vaikka jättää naisensa ja sitten mä iskisin. Oli niin upeat itsenäisyyspäivän häät että rupesin itsekin haaveilemaan rakkaudesta
[/quote]

Ota ruusunpunaiset lasit pois

Vierailija
12/38 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten etenee

Vierailija
13/38 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rupeaisit ehdottelemaan jotain miehelle, jolla on sormus sormessa?

Vierailija
14/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin häät oli

Vierailija
15/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sen kiltteydestä teidät? Kyllä kitaran rämpyttäjätkin voi olla ilkeitä.

Vierailija
16/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:34"]Mä haluan koko paketin, en vain melaa.. voisinkohan lähettää viestin sen faceen. Tai kysyä hääparilta yhteystietoja
[/quote]

[/quote]
Höh. Mutta se oli just sellanen ihana kiltti mies mitä oon etsinyt..
[/quote]

Aika heppoisin perustein profiloit ihmisiä.

P.s. jos näet jollain naisella hienon auton tms niin menetkö hänen luokse ja sanot vaan että haluat sen?

Vierailija
17/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin häät oli? Tunnen yhden kiltin komean kitaran rämpyttäjän joka soittaa häissä☺️

Vierailija
18/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:49"]Mitä sä sen kiltteydestä teidät? Kyllä kitaran rämpyttäjätkin voi olla ilkeitä.
[/quote]
Juttelin sen kanssa. Jotenkin se oli sellainen hymyileväinen ja arka.. siitä näki sen hyvän sydämen heti. Joskus vaan törmää tällaisiin

Vierailija
19/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:56"]Missäpäin häät oli? Tunnen yhden kiltin komean kitaran rämpyttäjän joka soittaa häissä☺️
[/quote]
Porissa

Vierailija
20/38 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä on niin rakastumistunnelmissa että rakastuu juhlissa kehen vaan. Varsinkin sinkkuna ja kitaraa soittavaan mieheen.

Nyt vaan järki käteen. Jos haet pitkää parisuhdetta, suosittelen hieman tarkastelemaan omia kriteereitä miesten suhteen.
Hyvännäköinen, kitaraa soittava, sormus sormessa, näillä ei vältämättä kovin pitkälle pötkitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan