Harmittaa, kun en voi enää ryypätä kovin usein ulkonäön takia
Tänäänkin olisi mukava lähteä pussikaljalle, mutta pitää pitää huolta ulkonäöstä. Mulle ei sovi turvonnut naama. Enkä halua, että sylkirauhaset kasvaa, ja naama alkaa näyttää epämuodostuneelta. Myös ihon kuntoa pitää varjella. Sitä paitsi pidän tästä sixpackista. Ja alkoholihan häiritsee proteiinisynteesiä, ja treeni menee hukkaan. Harmi, kun joutuu luopumaan rakkaasta harrastuksesta, mutta minusta on tullut niin ulkonäkökeskeinen, että se menee kaiken edelle. Ei voi mitään. m49
Kommentit (19)
Mä nussin sua kyllä - Oso Jorma 74v
Vierailija kirjoitti:
Onko se niin rakas harrastus kuitenkaan, jos treeni menee edelle? Anna sen olla ja jatka elämääsi ilman.
Kolmanneksi rakkain. -ap
Minäkin tykkään kaljasta mutta terveyssyistä juon sitä hyvin vähän.
Toisaalta missään oloissa sitä ei voi litkiä määrättömästi. Jos väsynyt ja turvonnut ulkomuoto ei haittaisi niin annos annokselta aiheuttaisi muuta huolta.
Ja kahta ei voi vain nauttia, vaan pitää olla se 8 - 30 kpl? Sitten on tosiaan parempi pidättäytyä kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja kahta ei voi vain nauttia, vaan pitää olla se 8 - 30 kpl? Sitten on tosiaan parempi pidättäytyä kokonaan.
Ei siinä ole mitään järkeä kahta juoda, kun ei tule känniin. Tykkään olla pyörryksissä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Polta hatsit.
Ei käy mulle. Tulee paniikit ja skitsot. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kahta ei voi vain nauttia, vaan pitää olla se 8 - 30 kpl? Sitten on tosiaan parempi pidättäytyä kokonaan.
No en kyllä kokonaan pidättäydy, vaan kerran pari kuussa juon. -ap
Käytä piriä. Ainakin pirin käyttäjät laihana pysyy. Luurankona jopa.
Vierailija kirjoitti:
Käytä piriä. Ainakin pirin käyttäjät laihana pysyy. Luurankona jopa.
En tykkää piristeistä enkä mistään laittomista. Ei tarvitse laihtua. -ap
Jossakin puulaakissa… öö hengaili muuan lintukirppu.näkee naamasta että prozkudynteesi on päässyt vaipumaan unholaan!😂💩
rehellinen tyypi muutnkin kuin mikä
Naisilla alkaa naama roikkumaan kun on sen 10 vuotta kaljoitellut.
Miehet vaan komistuu.
Onks tähänkin joku naamaraja nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Kossuvissy se on terveysjuoma.
Kossu maistuu pahalle. En ymmärrä kossun ostajia kun samalla rahalla saa kirkasta viinaa jossa ei ole sitä kossun pahaa ominaismakua.
Vierailija kirjoitti:
Kossuvissy se on terveysjuoma.
Se on kyllä hyvää, mutta siitäkin naama menee pilalle ja rasvaa kerryttää vyötäröllle. -ap
Onko se niin rakas harrastus kuitenkaan, jos treeni menee edelle? Anna sen olla ja jatka elämääsi ilman.