Seuraako kukaan muu Eveo-TV-kanavan Sysien syleily-trilogiaa ?
Sattumalta aloin katsella Eveo-teeveetä ja siellä tuli tällainen Sysien syleily-draamasarja.
Jotenkin jäin seuraamaan miten henkilöille käy - ja koukkuun.
Miksi?
Esittäjät ovat ihan normaalin näköisiä ihmisiä, joita kohtaa arjessa. Puhuvat selkeästi ja suoraan vuorosanat.
Kolmiosaisessa sarjassa aiheet ovat kyllä aika rankkoja.
Kommentit (10)
Iskelmämestari Jere Toivonen eveolla nyt. Laulaa kyllä tosi hienosti.
Kiva että tällainen ohjelmakanava tehty ihan tavalliselle ihmiselle.
Ihmisen jälki- jakso oli hyvä.
Kohtaaminen-jakso oli aika rankka sisällöltä mutta myös kiinnostava.
Illuusio jaksoa en ole nähnyt .
Se on elokuvasarja (trilogia) ei tv-sarja.
Eveo tuntuu olevan ainoa kanava Suomessa jota katson
Se on trilogiatrilogia eli 9 elokuvaa yhteensä, niinkuin elokuvasarja.
Seuraan, tää on niin huono, että on jo hyvä!
Dementikoille sopiva, kuten mainittu Emmerdale.
Siinä seurataan sellaisen pienen suomalaisen kylän elämää ja aika rankkojakin ihmiskohtaloita.
Mun mielestä paljon parempi kuin joku Emmerdale.