Lue keskustelun säännöt.
Livia club Tampereelle?
20.06.2026 |
Kävin ihan siinä uskossa, että Livia Club olisi avaamassa Tampereelle, mutta eipä ollutkaan. Kyseessä onkin ihan eri firma nimellä Livia Lounge. Vähän jäi ihmetyttämään, kun nimet ovat kuitenkin aika lähellä toisiaan. Tulee helposti sellainen fiilis, että tunnetumman brändin tunnettuudesta yritetään hyötyä. Mitä mieltä muut on, onko tämä ihan ok vai vähän kyseenalaista?
Kommentit (2)
No on kyl outoa, eikö voisi keksiä ihan oman nimen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No on! Huh!