Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parvekkeet tappavat Vantaalla

Vierailija
20.06.2026 |

Jo kolmas ihmishengen vaatinut parveketurma. Miten on mahdollista että rakennetaan parvekkeita joista on mahdollista tipahtaa tuosta vaan. Kertooko tämän jotain suomalaisesta rakennusosaamisesta kun parvekesurmia on jatkuvasti. Siihen päälle taloista puuttuvat palokatkot kuten Kalasatamassa riehunut tulipalo osoitti. Ks. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012091475.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuutta on haluttu, tässä taas jälleen monikulttuurisen rakentamisen lopputulos. Yllättyneet: kaikki eduskuntapuolueet

Vierailija
22/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä miten voi tippua. Nojasiko hän vain kaiteeseen? Miten tapahtui?

Mua hämmentää tämä myös. Itselle ei tulisi mieleen nojailla parvekelasiin. Kaide näytti kuvien perusteella ehjältä, joten miten on saanut alalasin rikki? Istunut ja nojannut siihen selin?

Kompastunut ja syöksynyt lasiin pää edellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen kaide..  haloo! Ikkunoissa on lasit, kaiteissa tolppia, putkia ym rakenteita jotka ajavat kaiteen asiaa, mm. estävät tippumista. Ei mitään järkeä rakentaa lasikaiteita. Täyttä idiotismia.

 

Odotan muotivirtausta jossa ikkunoihin laitetaan kalterit...

Vierailija
24/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei parveke ole vankasti betonista valettu niin en menisi nojailemaan.

Vierailija
25/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen muotivirtaus on alas asti ulottuvat ikkunat. Mustissa räystäättömissä  konttiarkkitehtuuritaloissa nähnyt näitä paljon. Siinä saa naapurusto pällistellä, kun istuu puolipukeissa aamupalalla. Vesi ja pakkanen ja lumi tulee tuhoamaan nämä ilmiöt kymmenessä-20 vuodessa. Miljoonahuviloiden hinnat romahtavat muutamaan kymmeneen tuhanteen. Korjausvelat kasvavat niin suuriksi että ei vaan kannata korjata.

 

Lasiparvekkeita voi vielä tuunata monesti rakenteellisesti, riippuen toki onko mitään raameja olemassa. Metrikaupalla rautaa estämään ulospääsyt ja tippumiset seinän läpi ja uudet lasit. Miljardibusiness, niin paljon lasiseiniä on rakennettu. Hengenvaarallisia.

Vierailija
26/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekelasit tappavat, juhannus tappaa, liikenne tappaa, alkoholi tappaa,  olosuhteet tappavat......

 

Ihmisissä itsessään ei ole ikinä vikaa???

 

Ja siksi kaikki on kiellettävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hullu tilanne kyllä. Niin paljon noita järjen köyhyydellä varustettuja taloja on rakennettu. Ei voi olla turvallinen parveke jos kompastumalla tai nojaamalla henki ihmiseltä lähtee. Yhtä sun toista turvamääräystä (turhia) on olemassa mutta tällaisten lasihärveleiden rakentaminen on sallittu. Ei voi käsittää.

Vierailija
28/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeet mallia Putin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uskomatonta ja Suomessa. Kunhan ei koko kerros romahda alas.

Vierailija
30/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysputoamisia. Olemmeko Venäjän tiellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yksi keksi korjauksen maailman nälkään, toinen keksi miten mootorit saa toimimaan merivedellä, kolmas keksi ilmaisen energian.

Vierailija
32/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa alettu harrastamaan suurin pudottaja kilpailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa etenkään silloin kun kyseessä PeruSSuomalainen (PS) kannattaja. Onpa yksi vähemmän Riikan aatteen kannattajia.  Saisi kyllä enemmänkin alkaa tippumaan parvekkeilta näitä Persuja😂

Vierailija
34/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa etenkään silloin kun kyseessä PeruSSuomalainen (PS) kannattaja. Onpa yksi vähemmän Riikan aatteen kannattajia.  Saisi kyllä enemmänkin alkaa tippumaan parvekkeilta näitä Persuja😂

Ruma läski äm mä tunki itsensä tähänkin ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajaparvekkeiden paluu osa 4. Oikeasti kauhea juttu. Ihmiset kuin raadeltuja ja murskattuja tippumisen jälkeen. Lasikin voi viiltää.

Vierailija
36/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta. 

 

Olet inhottava. 

 

 

Mode poista aloitus ja estä ap. 

Ymmärrätkö sinä imbesilli että mode ei pysty estämään kenenkään kirjoittelua palstalle?

Vierailija
37/37 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta. 

 

Olet inhottava. 

 

 

Mode poista aloitus ja estä ap. 

Ymmärrätkö sinä imbesilli että mode ei pysty estämään kenenkään kirjoittelua palstalle?

Vihaan sua sika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän