Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio deittailusta

Vierailija
19.06.2026 |

Miehet innostuvat jos nainen on ei-niin-vakavalla mielellä, tyyliin "kattellaan" ja heittää pikkutuhmia.

 

Jos taas nainen etsii elämänkumppania tositarkoituksella ja pysyy asialinjalla, niin miehiä ei kiinnosta.

 

Miehet haluavat pääsääntöisesti vain helppoa ja kevyttä seuraa.

 

Muita asian huomanneita?

Oletteko lähteneet kevyempään leikkiin mukaan vaiko luopuneet leikistä kokonaan?

 

 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
22/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta jos mies on tosissaan ja etsii elämänkumppania. Olen tavannut varmaan 30 naista 4 vuoden aikana ja naisia ei kiinnosta parisuhde vaan seksisuhde. Tosissani olen kun sanon tämän että naiset haluaa vain läheisyyttä.

Ei pidä paikkaansa mun kohdalla. Sä olet deittaillut vääriä naisia, ja kannattaisi ottaa selvää parisuhteen vakavuudesta ennen deittejä, ettei hakkaa päätään seinään vuositolkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet on uudella kierroksella liian pian eron jälkeen eli heillä on vielä siitä paha tunne ja pettymys ja katkeruus. Mielessä on siinä kohdassa, että ei enää ikuna naimisiin. Siksi ei kiinnosta, jos joku kovin pian alkaa tosi vakavasta suhteesta puhumaan.

Vierailija
24/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä missääntapauksessa halua heti alkaa puhua naimisiin menosta ja vakiintumisesta. Kyllä ensin pitää rauhassa tutustua ja pikkuhiljaa tapailu muuttuu parisuhteeksi, jos on muuttuakseen. Parisuhteessakin sitten ollaan ihan rauhassa, eikä ole mikään kiire muuttaa yhteen tai mennä naimisiin. Mutta kyllä silti etsin ja haluan vakavaa parisuhdetta, enkä erityisesti kaipaa irtosuhteita.

Vierailija
25/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailussa parasta on se, että se on täysin vapaaehtoista. 

Kannattaa unohtaa tommoset treffisovellukset ja keksiä elämään ihan muuta sisältöä. Kyllä se oikea kumppani sit jostain putkahtaa, jos niin on tarkoitettu, mutta elämä on onnellista myös ilman. 

N37

Vierailija
26/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään treffipalvelut periaatteessa ole sen helpompia, ihan samallalailla pitää sielläkin tunnustella onko teillä jotain yhteistä ja tutustua ja tavata. Mutta ne luo sen ensimmäisen tapaamispaikan helposti, sillä siellä kaikkien tiedetään olevan etsimässä toisiaan. Että siinä mielessä helpompaa kuin satunnaisen tapaaminen lähikaupassa, jossa et tiedä kuka kaipaa seuraa ja kuka ei kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millä edes saada toinen vakuuttuneeksi siitä, ettö ehkä juuri minä voisin olla hän, jonka avaukseen kannattaisi vastata?"

Kirjoita paljon kuvauksia itsestäsi ja tekemisistäsi, kiinnostuksistasi yms. profiiliisi. Kun laitat viestiä, kirjoita kunnon esittelykirje, eikä vaan "moi mitä kuuluu?"

Kun siitähän se on kysymys, että yhdistääkö teitä jokin, kiinnostaako jotkut samat asiat tai tekemiset, onko elämäntilanne ja se mitä hakee abaut samanlainen... asioista pitää kertoa ja jutella, niin pääsee eteenpäin ja on kiinnostava.

Vierailija
28/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailussa parasta on se, että se on täysin vapaaehtoista. 

Kannattaa unohtaa tommoset treffisovellukset ja keksiä elämään ihan muuta sisältöä. Kyllä se oikea kumppani sit jostain putkahtaa, jos niin on tarkoitettu, mutta elämä on onnellista myös ilman. 

N37

Tietenkään ei ole pakko deittailla.

 

Tällaisena pika- ja kertaköyttäkylttuurin aikana myös ihmisiä on alettu "käyttämään" ja sitten heittää pois. Tämä näkyy varmaan juuri tinderisdä selkeiden. Tosissaan rakkautta etsivät hukkuvat irtonumeroita etsivien massaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se etsimällä löydy. Tulee jos on tullakseen 

Vierailija
30/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko ap näyttää karvaisen persereikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kummallista miten joillain naisilla tuo mieli tuntuu laukkailevan miehen mukaan aivan miten sattuu. Esim. minun kohdallani kiivaasti painostettiin että enkö ehkä joskus kuitenkin haluaisi lapsia (en halua) ja kiireellä puoliläpällä hoputettiin jotain kihlajaissormuksia hommaamaan. Seksiäkn oli aivan liian vähän. Minun kanssa tuntuu aina olevan joku ihme kiire ja tarve saada kaikkea yllinkyllin, sitten kun en ole suhteeseen lähtenyt koska hommat ei mielestäni natsaa tarpeeksi hyvin, niin seuraavan miehen kanssa näyttää olevan hyvinkin verkkainen meininki ja ei välttämättä edes lapsia enää haluta ja ollaan seksistäkin kovin kiinnostumattomia. Eli muiden miesten kanssa ovat niinkuin olisin halunnut että minun kanssa ollaan, mutta ilmeisesti elämässä harvoin saa mitä haluaa.

Vierailija
32/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailussa parasta on se, että se on täysin vapaaehtoista. 

Kannattaa unohtaa tommoset treffisovellukset ja keksiä elämään ihan muuta sisältöä. Kyllä se oikea kumppani sit jostain putkahtaa, jos niin on tarkoitettu, mutta elämä on onnellista myös ilman. 

N37

Aika kauan saa odottaa, jos ei edes yritä löytää. Mutta onhan se löytäminenkin toki neulan etsimistä heinäsuovasta -meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se etsimällä löydy. Tulee jos on tullakseen 

Toisinaan katkeruus ja kyynisyys yrittävät työntyä ja pöästä ihoni alle ja särkeä mielwni, joka olealla hetkellä olisi varnasti helppoa mutta hyvä tuurini on kai sitten ollut varjelukseni mutta en tiedä kuinka kauan jaksan tunnetta skitä, ettei ole, eikä koskaan ole ollut rinnallani ketään, joka rakastaisi ja jota itse saisi rakastaa ja osoittaa kiintymystä ja välittämistä, eikä taas huomata, että sitä on ihan yksin niin kuin aina ennenkin. 

Miksi juuri oma kohtaloni on ikisinkun osa?

Tietenkään kenelläkään ei velvollisuutta tai pakko rakastaa tai välittää juuri minusta.

Enkä katkeruudella tai kyynisyydellä voittane mitään. Tuskin myöskään uhriutumisella tai muita osoittelemalla tai halveksimalla.

Ehkä siis vielä kohtaamme ja ennen sitä en voi kun yrittää jaksaa, vaikka ei aina huvittaisikaan. Kenties saan myös vähän ihmetellä, miten toiset onnistuvatkin niin paljon helpomman oloisesti ja mutkattomammin löytään ja saamaan osakseen kintymystä ja rakkautta. 

Pelkään kyllä, että jos joku haluaisin minua kohtaan osoittaa kiinnostusta, ehkä jopa irastavaa rakkautta, niin en itse osaisi sitä ottaa vastaan kun miksi kukaan niin haluaisibtehdä kun einole aiemminkaan halunnut

Vierailija
34/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tjaa.a  Olen miehenä, jolla on opintovuodet toistaiseksi takana ja verraten pieni työyhteisö, josta turha uneksiakkaan kumppanin löytämistä ja jonka lähipiiri on valtaosaltaan vakiintunut. Tai kuinks jotain erinomaisen ihmeellistä pitäisi tapahtua, että päätyisin parisuhtreseen yhdenkään naispuolisen kaverini tai ystäväni kanssa. Niin ja vielä kun lisään, että en ole jaksanut kirjautua tinderiin  paljossa sen maineen takia  saati, että olisin kirjautunut perinteisemmälle nettitreffisaitilla , kuten Suoli24 tai Happy pancake, niin ei kai ihmekkään, että vakituideen ja pysyvämpään suhteeseen minun kanssa haluava kumppani on jäänut haaveeksi kun en edes baareissa tai yökerhoissa tapaa juurikaan käydä...  

Missä me sius edes voisimme kohdata ja löytää toisemme?

Netti on aikuisiällä varmaan ainut paikka pariutumiseen nykyään. Harmi vaan, että netti on täynnä säätäjiä ja pikasuhteilijoita, varattuja yms kaikenlaisia sekoja.

Tsemppiä!

Älä unohda huijareita. :E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huijarin voi kohdata missä vain kaltaiseni kroonista halipulaa ja välittämistä puolin ja toisin kaipaava vähän reppana mies. Joka jo edellä antoi "vähän" tahattomastikin ymmärtää, ettei enää muista tai tiedosta, että oikeasti sen oman rakkaansa voi löytää mistä vaan, eikä ole kiinni edellä mainitsemistani paikoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä