Oletko löytänyt muutossa edellisen jäljiltä
jotain hullunhauskaa?
Tarkistin tänään tulevan asuntoni kellarin.
Löysin heinäpaalin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Likaa, likaa ja likaa.
Koko kämppä oli sitkeän ohuemman tai paksumman tahmaisen kerroksen peitossa. Keittiö oli pahin, mutta samaa oli aivan kaikkialla muuallakin eikä edes rajoittunut ulkopuolen pinnoille vaan oli myös kaappien sisäpuolella, patterien takana, ikkunoiden väleissä jne. aivan kaikkialla.
Tämä. Oon joutunu kuuraamaan kaikki asunnot lattiasta kattoon. Viimeks meni 2 kk ennen kuin sain kaikki pinttymät pestyä.
Ainoastaan yksi asunto on ollut siisti, sen oli vuokranantaja itse siivonnut.
Vierailija kirjoitti:
En mitään hauskaa, mutta ällöttävää kyllä. Vessan lattiakaivossa oli jotain sellaista etten tiennyt oliko se kuollut eläin vai mikä. Kun muutatte niin peskää ne lattiakaivot ja myös uunit. Se pitäisi olla kyllä itsestäänselvyys, mutta ei näköjään kaikille ole.
Vessan lattiakaivo ja altaan hajulukko kertovat joka kerta kaiken tarvittavan edellisistä asukeista. Itsekään en puhdista niitä niin usein kuin pitäisi, mutta jotkut eivät ilmeisesti tee niille mitään koskaan ja huuhtovat alas kaiken mahdollisen. Oksennus on ollut hyvin lähellä useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään hauskaa, mutta ällöttävää kyllä. Vessan lattiakaivossa oli jotain sellaista etten tiennyt oliko se kuollut eläin vai mikä. Kun muutatte niin peskää ne lattiakaivot ja myös uunit. Se pitäisi olla kyllä itsestäänselvyys, mutta ei näköjään kaikille ole.
Vessan lattiakaivo ja altaan hajulukko kertovat joka kerta kaiken tarvittavan edellisistä asukeista. Itsekään en puhdista niitä niin usein kuin pitäisi, mutta jotkut eivät ilmeisesti tee niille mitään koskaan ja huuhtovat alas kaiken mahdollisen. Oksennus on ollut hyvin lähellä useamman kerran.
Noissa tilanteissa kannattaa laittaa vaan viemärinavaajaa ja sen jälkeen vasta alkaa pesemään.
Siivouskaapin sokkelin sisältä nippu avaamattomia laskuja.
Likaa, likaa ja likaa.
Koko kämppä oli sitkeän ohuemman tai paksumman tahmaisen kerroksen peitossa. Keittiö oli pahin, mutta samaa oli aivan kaikkialla muuallakin eikä edes rajoittunut ulkopuolen pinnoille vaan oli myös kaappien sisäpuolella, patterien takana, ikkunoiden väleissä jne. aivan kaikkialla.