Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen on vaikeaa ymmärtää, etten pysty lähentymään?

Vierailija
03.11.2022 |

Mieheni on haukkunut minua 1,5 vuotta, kaikkea persoonallisuudessani, haukkunut ystäväni ja vanhempani. Olen saanut kuulla joka viikko olevani sa*tanan idiootti, luuseri, kusipää. Olen kuullut kuinka minun pitäisi tappaa itseni, kuinka turha, kunnianhimoton, tylsä, heikko, pelkkä perseenpyyhkijä (olen sairaanhoitaja). Olen kuullut, kuinka minulla ei oikeasti ole ystäviä, olen kylmä, tunteeton, hullu... Haukkujen lista on loputon, olen kuullut itsestäni kaikkea negatiivista. Mieheni on myös töninyt minua, lyönyt ovella päähäni ja lyönyt nyrkillä naamaan. Myönnän, että seksiä on ollut aika vähän ja haukkumisen ja lisääntyneen väkivallan myötä seksiä on ollut vielä vähemmän.

Olen valmis eroamaan tuon nyrkiniskun myötä. Osaisiko joku kuitenkin selittää, miksei mies ymmärrä, etten ole pystynyt lähentymään hänen käytöksen takia?

Mieheni on sosiaalisissa tilanteissa usein äänessä, kertoo esim sisaruksilleen taloudellisesta menestyksestään niin, että muut eivät saa puheenvuoroa. Hän ei aina näe hienovaraisia eleitä toisilta esim kun heillä ei ole puolta tuntia aikaa jäädä kuuntelemaan miehen harrastuksista.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla