40+ iässä mitat 161 cm 67 kg, vy 83,onko ihan ok?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleahan sinä olet, kuten hyvin itsekin tiedät, siksi haet täältä hyväksyntää kiloillesi. Itse 166/60, ikä 44 eikä ole ok. Muutama kilo pitää pudottaa ja ennen kaikkea kiinteytyä, sitten on hyvä. Siksipä aloitin lenkkeilyn.
Olisi kannattanut mieluummin aloittaa kuntosali. Mitään kiinteytymistä ei ole olemassakaan.
"Kiinteytymistä ei ole olemassakaan". Selvä. Ei myöskään perunoita.
😂😂
"Kiinteytyminen" on lihaskasvua ja sitä saa todella heikosti lenkkeilemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleahan sinä olet, kuten hyvin itsekin tiedät, siksi haet täältä hyväksyntää kiloillesi. Itse 166/60, ikä 44 eikä ole ok. Muutama kilo pitää pudottaa ja ennen kaikkea kiinteytyä, sitten on hyvä. Siksipä aloitin lenkkeilyn.
Olisi kannattanut mieluummin aloittaa kuntosali. Mitään kiinteytymistä ei ole olemassakaan.
"Kiinteytymistä ei ole olemassakaan". Selvä. Ei myöskään perunoita.
😂😂
"Kiinteytyminen" on lihaskasvua ja sitä saa todella heikosti lenkkeilemällä.
Ihan täyttä shaibaa. Näytä mulle juoksija, joka ei ole kiinteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulleahan sinä olet, kuten hyvin itsekin tiedät, siksi haet täältä hyväksyntää kiloillesi. Itse 166/60, ikä 44 eikä ole ok. Muutama kilo pitää pudottaa ja ennen kaikkea kiinteytyä, sitten on hyvä. Siksipä aloitin lenkkeilyn.
Olisi kannattanut mieluummin aloittaa kuntosali. Mitään kiinteytymistä ei ole olemassakaan.
"Kiinteytymistä ei ole olemassakaan". Selvä. Ei myöskään perunoita.
😂😂
"Kiinteytyminen" on lihaskasvua ja sitä saa todella heikosti lenkkeilemällä.
Ihan täyttä shaibaa. Näytä mulle juoksija, joka ei ole kiinteä.
Käy kaupassa, niin näet montakin.
Ammattilaisurheilijat taas on asia erikseen, he tekevät paljon muutakin treeniä kuin pelkkää juoksua.
Tottakai on ihan ok. Siis läskille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika painava olet noin lyhyeksi ihmiseksi ja toki sen nyt huomaa tuosta vyötärönympäryksestäkin, että liikapainoa on.
Itse olen 65 v, olen 170 cm ja painan 54 kg.
Sinä olet hoikka. Onko luustosi rakenne kapea ja siro, "ruotsalainen"?
Kysyy maatuska baltti, joka näyttää laihana teinipojalta.
On minulla melko sirot luut, mutta en ole kuitenkaan mikään rimpula. Teen paljon raskaita puutarhatöitä ym., Enemmän siis sellaista hyötyliikuntaa harrastan, en käy lenkillä. Kuntosaliharrastusta olen palauttamassa arkeen, koska olen aiemmin sitä harrastanut ja lopettanut kesken.
Ap on yhtä leveä kuin pitkäkin. Saattaa olla jopa helpompi hypätä hänen ylitseen kuin ohittaa.
Sinä olet hoikka. Onko luustosi rakenne kapea ja siro, "ruotsalainen"?
Kysyy maatuska baltti, joka näyttää laihana teinipojalta.