Trumpin rauhanpalkinto lähempänä kuin koskaan. Teki Hormuxin-salmesta taa rauhan tyyssijan
Kommentit (9)
Itsehän tämä Trumpetti sen sodan aloitti. Uskomaton törppö.
Taisi mennä rauhan myötä välit poikki Israeliin.
Minne seuraavaksi? Kuubaan?
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C---> k
Fasistit vittyyn Suomesta. Ap voit alkaa pakkailla, poliisi hakee sut kohta ja sinut karkotetaan sinne mistä tulitkin, Venäjälle.
Jos ei vielä tälläkään irrota niin tapetaan toiset 180 koulutyttöä ja soitellaan sitten Norjaan että jokos olette kaivertamassa nimeä kultaiseen (tottakai) mitaliin vai pommitetaanko vielä kolmaskin ala-aste kingdom comiin?
Oranssin faneilla on lääkitys pielessä tai jokin muu vialla.
Kyllä tästä on oscarit, nobelit, venlat, kultaiset palmut yms yms luvassa!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tästä on oscarit, nobelit, venlat, kultaiset palmut yms yms luvassa!
Ja vielä Euroviisuvoitto, jääkiekon ämäm ja Kultaine harmonikka niin jokohan Trumpesteri alkaisi olemaan tyytyväinen!
Lopputulos on huonompi mitä lähtötilanne. Salmi oli auki ennen sotaa, mutta oranssi nero joutuu nyt tekemään Iranin uudelle ja entistä radikaalimmalle johdolle myönnytyksiä salmen avaamiseksi.