Lue keskustelun säännöt.
Ezetimibe kokemuksia?
24.12.2024 |
Viikon ajan syönyt tuota ja kylkiäisinä tullut todella tymäkät kaasupäästöt.
Kuuluuko se asiaan vai olenko vain kuvitellut kaiken?
Kommentit (2)
Ei ole muuta siitä lääkkeestä, kun määrättiim rosuvastatin 20mg lisäksi kuin laski ldl muutamassa kuukaudessa 0.7:ään .otin vain puolet määrätystä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Monta vuotta ottanut, ei ihmeitä ole ollut, lisäksi on atorvastatin 10 mg päivässä. Sepelvatimotauti on niin kolesterolit pitää alhaiset olla.