Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kylläpäs onkin kaunis, lämmin kesäpäivä
13.06.2026 |
Aurinkokin paistaa, täällä Savossa.
Kesämyräkästä ei tietokaan!
Kommentit (3)
Terkkuloeta vuan Savvoon! Sinne minäkin pian suunnistan pilvisestä Helsingistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen myös savossa tai pohjois karjalassa mökillä. Sauna lämpii tuossa. Poljen utsjoeltäa hankoon ja olen päässyt karjalaan, vuokrasin mökin täältä. Juhannukseen mennessä pitää polkea vielä 300 kilsaa toiselle mökille jonne tulee kavereita viettämään juhannusta.
Alue: Aihe vapaa
Kohta lähdetäänkin lasten kanssa uimaan Väinölänniemelle!