Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko vauvasuu? Mitä kaikkia yleisimpiä ruokia et pysty syömään?

Vierailija
13.06.2026 |

Itse en keksi yhtään, paitsi joku kesäkeitto mutta tuskin sekään kovin yleinen enää nykypäivänä on. Kaikki on lopulta kiinni siitä onko ruoka valmistettu ja maustettu oikein. 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vauvasuu ja syön melkein kaikkea. Syömättä jää sisäelimet ja babykalmarit. Etanoistakaan en vain opi tykkäämään, vaikka yritän aina vähän maistaa. 

Vierailija
22/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkiruokainen, enkä yleensäkkään nyrpistele ruualle ( kotona opetettu), mutta vapaaehtoisesti en valitse pinaattikeittoa, tiedän satoja paremman makuisia ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vauvasuu ja syön melkein kaikkea. Syömättä jää sisäelimet ja babykalmarit. Etanoistakaan en vain opi tykkäämään, vaikka yritän aina vähän maistaa. 

Olen syönyt etanoita, muistaakseni maistui hyviltä. Mutta en kyllä enää uskaltaisi syödä :D

Vierailija
24/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vauvasuu ja syön melkein kaikkea. Syömättä jää sisäelimet ja babykalmarit. Etanoistakaan en vain opi tykkäämään, vaikka yritän aina vähän maistaa. 

Olen syönyt etanoita, muistaakseni maistui hyviltä. Mutta en kyllä enää uskaltaisi syödä :D

Minä käyn joka vuosi Ranskassa, missä mieheni tilaa etanoita. Näin on menty 20 vuotta ja aineen maistuvat minun suuhuni pahalta. 

Vierailija
25/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tofu

Kesäkeitto

Maksakastike

Makaronilaatikko

Sianlihakastike

Siskonmakkarasoppa

Vierailija
26/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etana itse ei maistu oikein millekään vaan se maku tulee mausteista. Itse tykkään valkosipulietanoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää kaikki rasvaiset ruuat, en pysty syömään joulukinkusta sitä ihraa tai jotain oikein rasvaista grillimakkaraa ja majoneesi ei mene alas ollenkaan.  

Vierailija
28/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikääryleet,siskonmakkarakeitto, silakat, janssonkinkiusaus,kesäkeitto. Kaikissa noissa on vastenmielinen suutuntuma,kalassa ruotoja vaikka aina hoetaan ettei pientä ruotoa muka huomaa ja siskonmakkararakeitto suorastaan oksettavan näköinen.

 

Ja olen 50vuotias  eli tuskin enää "opin syömään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silakoita, sushia, silliä, muikkuja, maksaa tai muita sisäelimiä.

Tämä olisi voinut olla minun vastaukseni! Loimulohta lukuunottamatta ein syö kalaa missään muodossa, sisäelimiä en myöskään. 
 

Vierailija
30/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein valmistettu kesäkeitto on hyvää! Tuoreet kesävihannekset al dentenä, ai että!

Se ei tosiaankaan sovi suurtalousversioksi pakastevihanneksista. Tulee ylikypsää mössöä, kamalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja muut merielävät (kaikki paitsi kalapuikot), sushi, bbq, sienet, munakoiso, maksa (paitsi maksalaatikko ja maksamakkara), keitot (paitsi kana-, pinaattikeitto tai tomaattikeitto), homejuusto, kaikki makkarat ja nakit, tofu ja muut korvikevalmisteet. Varmaan jotain jäi, en kaikkea nyt muista.

Vierailija
32/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pizzaa, pastaa ja hampurilaisia. Niistä tulee vain raskas ja ähky olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanansiivet, meetvursti, suolakurkku, makaronilaatikko, kokolihapihvit, raaka liha. Melkein kaikki muu uppoaa.

Vierailija
34/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa melkein kaikki on kelpaamatta. 

Helpompi listata mitä suostun syömään eli perunaa, jauhelihaa, kananmunia, valkosipuli ainoana vihanneksenä tai salaatti/hedelmänä ja joitai muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteenkin tomaatt on inhottavan makuisia, kahvia en siedä 

Vierailija
36/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Graavi- ja kylmäsavukala on ällöä.