Oletko vauvasuu? Mitä kaikkia yleisimpiä ruokia et pysty syömään?
Itse en keksi yhtään, paitsi joku kesäkeitto mutta tuskin sekään kovin yleinen enää nykypäivänä on. Kaikki on lopulta kiinni siitä onko ruoka valmistettu ja maustettu oikein.
Kommentit (28)
Olen kaikkiruokainen, enkä yleensäkkään nyrpistele ruualle ( kotona opetettu), mutta vapaaehtoisesti en valitse pinaattikeittoa, tiedän satoja paremman makuisia ruokia.
Vierailija kirjoitti:
En ole vauvasuu ja syön melkein kaikkea. Syömättä jää sisäelimet ja babykalmarit. Etanoistakaan en vain opi tykkäämään, vaikka yritän aina vähän maistaa.
Olen syönyt etanoita, muistaakseni maistui hyviltä. Mutta en kyllä enää uskaltaisi syödä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vauvasuu ja syön melkein kaikkea. Syömättä jää sisäelimet ja babykalmarit. Etanoistakaan en vain opi tykkäämään, vaikka yritän aina vähän maistaa.
Olen syönyt etanoita, muistaakseni maistui hyviltä. Mutta en kyllä enää uskaltaisi syödä :D
Minä käyn joka vuosi Ranskassa, missä mieheni tilaa etanoita. Näin on menty 20 vuotta ja aineen maistuvat minun suuhuni pahalta.
Tofu
Kesäkeitto
Maksakastike
Makaronilaatikko
Sianlihakastike
Siskonmakkarasoppa
Etana itse ei maistu oikein millekään vaan se maku tulee mausteista. Itse tykkään valkosipulietanoista.
Minua ällöttää kaikki rasvaiset ruuat, en pysty syömään joulukinkusta sitä ihraa tai jotain oikein rasvaista grillimakkaraa ja majoneesi ei mene alas ollenkaan.
Kaalikääryleet,siskonmakkarakeitto, silakat, janssonkinkiusaus,kesäkeitto. Kaikissa noissa on vastenmielinen suutuntuma,kalassa ruotoja vaikka aina hoetaan ettei pientä ruotoa muka huomaa ja siskonmakkararakeitto suorastaan oksettavan näköinen.
Ja olen 50vuotias eli tuskin enää "opin syömään".