Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi palvelun käyttäjät! Käykö teillä kauppa?

Vierailija
24.04.2026 |

Mulla tulee kauppaa noin kerran viikossa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole ollut mitään. Eilen 3, keskiviikkona 2, tiistaina 1, maanantaina 6.

Vierailija
42/43 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee yleensä "kaupaksi", jos annan ilmaiseksi. Muuten aika nihkeästi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on sattumanvaraista mikä menee, mikä ei. 

Esim. miestenpyörän, vanhan työtuolin, vanhan hieman "klenkun" mutta koristeellisen pikkupöydän, doro-puhelimen olen saanut kaupaksi. Yhden seniorisängyn myös. Toisen kun vielä saisi (niitä oli 2) niin hyvä olisi mutta se ei tunnu kiinnostavan ketään. Myös jotakin muuta on jäänyt kokonaan huomiota vaille, ei tule yhteydenottoja, ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan