Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin yleistä huumeiden suonensisäinen käyttö on Suomessa – vain yksi Euroopan maa edellä

Vierailija
09.06.2026 |

Vain Virossa käytetään enemmän kuin Suomessa. Kolmannen sijan jakoivat Latvia ja Tsekki.

 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-yleista-huumeiden-suonensisain…

 

Suomi alkaa muistuttamaan yhä enemmän Itä-Eurooppaa. Kaikki rapistuu, ihmiset köyhtyy ja huumeiden käyttö lisääntyy.

 

Ja Suomeen vielä halutaan perustaa huumeiden käyttöhuoneita!

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politikkojen mielestä ilmeisesti huumeiden maahan tuonti ja myynti on tulevaisuuden ala joka työllistää.

Lisäksi kotimainen kasvatus tuottaa kukkaa myyntiin. Jotain kasvua vielä löytyy kokoomussuomessa.

Nyky hallitus on työllistänyt poliisia, ulosottoa, vankiloita, oikeuslaitoksia.

Odotapa vassarihallitusta, niin näet miten työllistetään julkista sektoria. Veroeurot eivät enää riitä meille kanta-suomalaisille lainkaan.

Sossuntukia, tulkkeja, poliisia, oikeuslaitosta, terveydenhoitoa, hammashoitoa, koulutusta, julkisen puolen puuhatätejä puuhapajoihin. Suomalaiset ovat tämän maan rakentaneet ja veroja tänne maksaneet, meille ne rahat kuuluukin. Nyt ne käytetään ulkkien hyväksi, eikä mitään tulosta näy, että kotiutuisivat, mutta se ei ole ihme. Eivät ole tänne kotiutumaan tulleetkaan. Ainakaan jos on uskominen tätä ladya.

Luoja että jotkut jaksavat sössöttää miehistä tollasta skeidaa..

Vierailija
162/162 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käytön kasvu ei ole ongelma. Nykykäyttäjien avunsaanti on. Kaikki alkoholi joka korvataan huumeella edistää terveyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla