Nainen! Kuuluitko sinäkin lapsuudessasi NAKKE-kerhoon?
Naken numeron 1/1986 kirjepalstalla:
"Rakas Nakke! Minä olen kirjoittanut sinulle kesällä kaksi kertaa, mutta ymmärrän kyllä, etteivät kaikki kirjeet voi mahtua lehteen. Niitä tulee varmasti säkilinen päivässä. Meidän kerhomme nimi oli Nauravat Naket, mutta se hajosi viime keväänä, kun kaksi tyttöä muutti pois täältä Naantalista. Sitten me perustimme uuden kerhon ja annoimme sille nimeksi Naantalin Naket. Mukana olemme Nita ja minä vanhasta kerhosta ja yksi Nitan luokkalainen. Kerhossa me pidämme päiväkirjaa, piirrämme ja nauhoitamme ja kuuntelemme musaa. Joskus joku pitää puheen, ja sekin pannaan kasetille. Meillä ei ole mitään maskottia, sillä kenelläkään meistä ei ole mitään eläintä vaikka olemmekin eläinrakkaita. Nakessa me pidämme eniten Putesta ja Petuniasta. Naantalin Naket"
Oli. Tuli surullinen olo miten kaikki muuttuu.