Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtuu jos soittaa terveyskeskukseen ja sanoo...

Vierailija
09.06.2026 |

Lopetan itseni? Mitä siitä seuraa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, koska menee takaisinsoittojonoon. 

"Meillä on ruuhkaa. Odottakaa sulkematta puhelinta".

Ei enää edes sitä nauhaa tule. Kaikki on automaattisesti takaisinsoitossa, ei sieltä vastata vaikkei ruuhkaakaan olisi. 

Vierailija
22/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että "apua on saaatavilla, älä jää yksin" on pelkkä myytti. Totta se ei todellakaan ole.

Tätä aina hoetaan, kuitenkin monet ovat kertoneet ettei apua saa. Aika ristiriitaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaessa saa kuulla, että numerosi on tallennettu. Soittavat takaisin ehkä jo samana päivänä tai parin päivän sisällä. Huono systeemi. Mielemmin vaikka jonottaisin, ei tarvitse kytätä milloin soittavat takaisin.

Vierailija
24/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen psyk. polin asiakas. Eläkkeellä ja nyt viimeisen viikon aikana en ole pystynyt poistumaan kotoa kun äänet käskee jatkuvasti minua. Olen aloittaja tässä ketjussa.

Vierailija
25/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, koska menee takaisinsoittojonoon. 

"Meillä on ruuhkaa. Odottakaa sulkematta puhelinta".

Puhelu kyllä lopetetaan, koska takaisinsoittoa voi joutua odottamaan pari päivää. Eihän ne pysty soittamaan, jos linja on varattu.

Vierailija
26/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen psyk. polin asiakas. Eläkkeellä ja nyt viimeisen viikon aikana en ole pystynyt poistumaan kotoa kun äänet käskee jatkuvasti minua. Olen aloittaja tässä ketjussa.

No otat yhteyttä hoitavaan tahoon heti kun mahdollista tietenkin. Akuutissa tapauksessa päivystykseen tai soita 112.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole lähdössä psyk. osastolle. Viimeksi meni kesä siellä, 

Vierailija
28/31 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä voi kartoittaa itsearviointilomakkeella tilanteen.  Omaksi iloksi anonyymisti tai sairaanhoitajalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä soittaa terveyskeskukseen, pääsee takaisinsoittojonoon ja soittavat takaisin noin viikon kuluttua.

Vierailija
30/31 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettää ruumisauton

Vasta sitten kun vainaja on maksanut kuljetuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä lähellä seurakuntaa, johon voi mennä keskustelemaan ja pyytämään esirukousta?