Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tavallisella kunnollisella naisella enää mitään arvoa tässä yhteiskunnassa?

Vierailija
26.06.2025 |

Sellainen joka ei ryyppää, polta, harrasta yhden yön juttuja, julkaise peppukuvia Instassa jne. 

Tuntuu että kaikenmaailman Onlyfans tähdet, seksityöntekijät ja vastaavat nostetaan jalustalle... 

Miehetkin kiinnostuvat vain ns. "siveettömistä" naisista. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sinkkuna olen ollut 7 vuotta, koska en aiheuta miehissä "kipinää".

Vierailija
2/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me kunnon miehet etsitään kuumeisesti teidän kaltasia nuoria naisia loppuelämän yhteiseloon mutta teitä kiinnostaa ne vähän j. ä n. n. e. mmät miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä kiehtoo naiset, jotka elää elämäänsä kuten mies itse tahtoisi elää. 

Miehet eivät yleensä haaveile elämästä selibaattikotihiirenä.

Vierailija
4/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kunnon miehet etsitään kuumeisesti teidän kaltasia nuoria naisia loppuelämän yhteiseloon mutta teitä kiinnostaa ne vähän j. ä n. n. e. mmät miehet.

Sen takia kirjapiirit yms. ovat täynnä kunnollisia nuoria naisia etsiviä miehiä?

Vierailija
5/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on 2,8 miljoonaa naista. Kuinkahan moni heistä oikeasti on of-tähti tai seksityöntekijä? Ap:n ihmiskuva lienee kovin vääristynyt.

Vierailija
6/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on 2,8 miljoonaa naista. Kuinkahan moni heistä oikeasti on of-tähti tai seksityöntekijä? Ap:n ihmiskuva lienee kovin vääristynyt.

17-40 vuotiaista sellaiset 70%

Vierailija
7/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäjennaa ne kaikki miehet haluaa. Näin keski-ikäisenä, kun en enää jaksa välittää miesten "siveysvaatimuksista" enkä ole tylsä mukautuvat tossukka, vaan kerron, mitä haluan, niin miehiä on perässä paljon enemmän kuin nuorena. Ei vaadi OFää tai jotain mystistä k*llikarusellia.

Vierailija
8/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap elää jossain somen harhaisessa naisvihakuplassa. Samalla logiikalla miehistä 70 % on tappajia.

Vierailija
9/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinulla on arvo,ainakin minun silmissäni. Toivottavasti löydät mukavaa ja rehellistä seuraa.

Vierailija
10/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä monilla on, ja syypää lienee osaltaan media, joka julkaisee juttuja only fans, instapylly, vapautetaan nännit, sugar daddy jne aiheista.

Vierailija
11/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin hän todisti väitteeni vääristyneestä ihmiskuvasta oikeaksi 🙄

Vierailija
12/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu etsimäsi kohderyhmään ikäni puolesta, mutta nykyäänhän ei muuta olekaan kuin kunnon naisia, jos nuo on kriteerit, ainanin tutkimusten mukaan. 

Naisten alkoholin käyttö on tramaattisesti laskenut ja vielä enemmän tupakointi, samoin irtisuhteet.

Toista oli ennen, vielä 70-80-luvulla, suurin osa 12-14v tai vanhemmat tytöistä tupakoivat päivittäin, samoin käytettiin alkoholia, jopa työssä palaverit järjestettiin ravintolassa ja oli ihan ok ottaa alkoholia, samoin opiskelijailloissa jne. Nykyään yliopistpissa järjestetään jopa illanvietot ilman alkoholittomia. 

Jos nykynainen ei ap. kelpaa, silloin on syytä katsoa nunnaluostariin suuntaan. 

Vierailija
13/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä koen että oon jäänyt ulkopuoliseksi. Oon just sellainen tosi herttainen, vahva, naisellinen nainen, en käytä mitään meikkejä, olen aina pukeutunut vaatimattoman kauniisti.

Rakastan kotia, rakastan tehdä miehellä ruuat ja huolehdin hänestä.

Lopputulos: naiskaverit ovat jättäneet kun en oo bitchlady, en oo vahva itsenäinen nainen, hukkaan elämäni kun en nauti siitä. Olen niin herttainen et mua jyrätään.

Sanoin vaa että bye bye teillekkin! Oon ollut onnellisempi kuin koskaan! 

Elän arvojeni mukaisesti ja minusta hehkuu valoisuutta ja hyvinvointia. Siksi kateelliset ja aggressiiviset naiset eivät tätä kestä.

Vierailija
14/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin huvittavia ja läpinäkyvää, kun persumies kätkeytyy naisvihassaan etsimään "kunnollista suomalaista" naista. 

Ehkä parasta olla siellä omassa kuplassaan ja tutustua muihin persumiehiin. Niin kuin tekee Sebastian Tynkkynen. 

Vierailija
15/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännäjennaa ne kaikki miehet haluaa. Näin keski-ikäisenä, kun en enää jaksa välittää miesten "siveysvaatimuksista" enkä ole tylsä mukautuvat tossukka, vaan kerron, mitä haluan, niin miehiä on perässä paljon enemmän kuin nuorena. Ei vaadi OFää tai jotain mystistä k*llikarusellia.

Jännäjenna kärsii isä syndroomasta eikä hänestä ole muuhun kuin hetken panoon. Kylän kiertopalkinto.

Vierailija
16/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap elää jossain somen harhaisessa naisvihakuplassa. Samalla logiikalla miehistä 70 % on tappajia.

En tiedä missä Ap Elää mutta toi kommentti johon vastasit on tutkittu fakta eikä siinä ole mitään vihaa.

Vierailija
17/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä monilla on, ja syypää lienee osaltaan media, joka julkaisee juttuja only fans, instapylly, vapautetaan nännit, sugar daddy jne aiheista.

Näitä on ollut aina. Syy on yh eli monella tytöllä ei ole isää.

Vierailija
18/18 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin hän todisti väitteeni vääristyneestä ihmiskuvasta oikeaksi 🙄

Hauska huomata kun esitetään faktoja niin merkki siitä että se pitää paikkansa on se että aletaan haukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi