Lue keskustelun säännöt.
Itsensä pakottaminen syömään
08.06.2026 |
Onko ketään muuta, joista tuntuu, että aina välillä täytyy pakottaa itsensä syömään, ainakin riittävästi?
Kommentit (3)
Harvinaista mutta tapahtuu. Hankalaa kun ei pysty määräänsä enempää ilman että tulee ulos mutta sitkeästi kun jaksaa niin voi hellittää välillä. Heti kun pystyy jatkamaan projektia niin jossakin vaiheessa helpottaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä on. Kk sitten tuli avioero, ruokahalu katosi samalla.