Lue keskustelun säännöt.
IL: Suomalaisella Bellalla on elsalvadorilainen mies: "Latinomiehet tekevät kaikkensa naisten eteen"
07.06.2026 |
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/4b74b295-730a-4beb-89a6-0667c462b…
"Laatukohtelua latinomiehiltä
Naisten kohtelu poikkeaa Bellan mielestä lattarimaissa suomalaisesta, ja esimerkiksi deittailukulttuuri on toisenlaista. Hänen mielestään latinomiehet tekevät kaikkensa naisten eteen.
- Miehet avaavat aina ovet naisille ja antavat kukkia. Jos mennään treffeille, he maksavat. Suomessa laskut puolitetaan, sanoo Bella."
Siinä on oikeita miehiä! Aivan eri luokkaa kuin kalpeat, pöhöttyneet, laiskanpulskeat suomiukot, jotka vain valittavat kaikesta ja joilla on sovinistisiä ja jopa naisvihamielisiä asenteita!
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä pätee useimpiin miehiin. Ellet sitten tarkoita pöllönsilmää hyi yök.