Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?

Vierailija
11.06.2024 |

Itse olisin eläintenhoitaja.

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porrskådis, naturligtvis. 

Vierailija
202/210 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mitä voi tehdä 100% etänä, ei sisällä myyntityötä, esihenkilövastuuta, Excelin pyörittämistä tai asiakasrajapinnalla työskentelyä.


Työn sisällöllä ei muutoin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 vuoden työnteon ja kokeman perusteella varmaan sossuelätti tai yrittäisin ainakin saada työkyvyttömyyseläkkeen.

Palkan lisäksi ei ole jäänyt mitään muuta positiivista sanottavaa.

Vierailija
204/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Keraamikko. Tekisin erilaisia Kaakeleita sisustuksiin ja takkoihin.

Vierailija
205/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä konelatoja kirjapainossa, jossa on käytössä Linotype-latomakoneita. Mutta ei sellaisia enää Suomessa käytetä eikä varmaan missään muuallakaan maailmassa.

Vierailija
206/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne nyt vammaisia otetaan ? Ei edes kauppaan. Vaikka siellä on huutava pula työntekijöistä ympäri vuoden. No, mulla se voisi olla........olen aina halunnut olla joku lääkäri, mut ku en oo käyny lukiota........eikä sinne varmaan oteta vammaisia........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmoisin. Terveisin työtön koodari.

Vierailija
208/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli. En vain tiedä luotettavaa tapaa päästä näihin tehtäviin, joten odotan, että se tapahtuisi itsestään jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nuori ja ihan terve, omaa ammattiani kampaajana tai hoiva apulainen palvelukodissa.

Vierailija
210/210 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla osana työryhmää suunnittelemssa ja kouluttamassa ihmisiä esim. sanitaatio- tms. asioissa jossain slummialueilla. Nyt kuvisopena.