Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuraavat 10 päivää aurinkoa ja +20-25. Tämäkö on se kurja alkukesän sää jonka vuoksi koulujen lomia pitäisi siirtää?

Vierailija
02.06.2026 |

Ihan tilastojenkin mukaan kesäkuun ulkoilusää on parempi kuin elokuun. 

 

Kesäkuu: Keskimääräinen kuukausisademäärä vaihtelee yleensä noin 40 ja 70 millimetrin välillä. Alkukesä on yleisesti loppukesää kuivempi.

Elokuu: Keskimääräinen kuukausisademäärä on 60–90 millimetriä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai säidenkö takia niitä siirrettäisiin? Missäs sellaista on sanottu?

Vierailija
2/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai säidenkö takia niitä siirrettäisiin? Missäs sellaista on sanottu?

Hyvin monessa keskustelussa perusteltu sillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikäryhmiä vertailtaessa (lomien siirtämisen) kannatus oli suurinta yli 80-vuotiaissa ja vastustus suurinta nuorimpien, 18–24-vuotiaiden keskuudessa." 

 

Mitä hittoa tuo asia edes vaikuttaa yli kasikymppisiin? Niilläkö on ongelmia töiden sovittamisessa  😅

Vierailija
4/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä. Asun eteläsuomessa ja tällä hetkellä on villasukat jalassa. Lomia en silti siirtäisi. Ei kaikki halua auringon paistetta koko ajan. Varmaan puolet ihmisistä tykkää viileämmässä. Eteläeuroopassa ollaan jo hätää kärsimässä kuumuuden kanssa.

Vierailija
5/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko show on vaan osoitus siitä että opetusministerillä ei ole oikeita töitä. 

Vierailija
6/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

+15 tuolla näkyy olevan ja pilvistä. Missä lie helleaalto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+15 tuolla näkyy olevan ja pilvistä. Missä lie helleaalto...

Missä on vain +15? Vai tarkoita nyt, aamulla, etkä lähipäiviä? 

 

Esimerkiksi 

 

https://www.foreca.fi/Finland/Jyvaskyla/10vrk

Vierailija
8/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi merelle ei pidä veneeseen ottaa lapsia ennen juhannusta, se on sen verran raakaa tuo ilma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ikäryhmiä vertailtaessa (lomien siirtämisen) kannatus oli suurinta yli 80-vuotiaissa ja vastustus suurinta nuorimpien, 18–24-vuotiaiden keskuudessa." 

 

Mitä hittoa tuo asia edes vaikuttaa yli kasikymppisiin? Niilläkö on ongelmia töiden sovittamisessa  😅

Kun tehdään muille muutoksia ja leikataan, se on erittäin ok mutta kun eläkeindeksiä ei korotettaisi joka vuosi, on se maatakaatava petos. Näinhän se menee! 

Vierailija
10/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä. Asun eteläsuomessa ja tällä hetkellä on villasukat jalassa. Lomia en silti siirtäisi. Ei kaikki halua auringon paistetta koko ajan. Varmaan puolet ihmisistä tykkää viileämmässä. Eteläeuroopassa ollaan jo hätää kärsimässä kuumuuden kanssa.

No joo, "tosi viileä" +19 tänään mutta huomisesta lähtien yli +20. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten kesäkuussa 2 aurinkoista ja lämmintä päivää 14-15.6 pks. 24 ja 27 astetta.

Nyt on vasta ennuste tuleville päiville, ei toteutunut. 

Vierailija
12/12 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se ..pitää olla väh.+40astetta..kunnon lomakelit kuten muuallakin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan