Lue keskustelun säännöt.
Oletko ikinä katunut että olet mennyt johonkin tiettyyn työpaikkaan?
31.05.2026 |
Oletko ikinä joutunut myöhemmin katumaan että olet aloittanut jossain työpaikassa? En tarkoita pelkästään sellaista hetken ärsytystä tai harmitusta vaan sellaista että olet aktiivisesti ja melkein koko ajan katunut sitä ja tiedät että se oli väärä valinta? Miten nopeasti huomasit että työ ei ollut sinua varten? Miten toimit kyseisessä tilanteessa? Jäitkö työhön pitkäksikin aikaa vai lähditkö jo koeajalla?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, joskus nuorena 80-luvulla olin viikon sairaalan keittiössä, hirvee paikka.
R-kioskilla kolme kuukautta, joista kaksi saikulla leikkauksen takia ja lopetin saikkuun ja menin kauppaan töihin, tämäkin 80-luvulla.
2000 jotain yt: n jälkeen sain uuden työpaikan omalta alalta, toimistotöitä, mutta ne henkilöt siellä, miten suhtautuivat uuteen vanhempaan henkilöön. Lähdin viikon kuluttua.