Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kun laihduin hoikaksi, mutta jestas tätä naaman rupsahtamista...

Vierailija
30.05.2026 |

Laihduin 40+ ikäisenä 25 kg. Nyt olen kokoa 36. Kroppa on kiva, mutta kaulan alus ja alakasvot vanheni todella paljon. 

 

Olen montaa ikätoveriani paremmassa kunnossa kropastani, mutta näytän arviolta 5-10 vuotta ikääni vanhemmalta kasvojeni ja kaulani vuoksi. 

 

Noh, tällä mennään. 

 

Mutta saattaa olla, että kasvojenkohotus tulee ajankohtaiseksi viiskymppislahjaksi itselleni... 

 

Ps. En laihduttanut nopeasti, vaan päinvastoin hyvin hitaasti. Noin kilo kuussa -tahtia siis. 

 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuossa iässä pitäisi näyttää nuorelta? On ihan normaalia näyttää keski-ikäiseltä yli 45v iässä. Vai onko tavoitteenasi saada miesten huomiota? 

Onko sitten jotenkin paheksuttavaa jos haluaa näyttää nuorekkaalta? Miksi? 

Vierailija
22/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jojoilu on pahasta kasvojen ihon kannalta. Kannattaisi pysyä koko aikuisikä samoissa painoissa, ei lihoa ja laihtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi kipaista hyvän kosmetologin pakeilla.

Heillä on kohottavia ja kiinteyttäviä hoitoja, jotka saattaisivat auttaa ilman veistä.

Kotikasvojumppa ja kasvojooga auttavat myös - siis usein ja säännöllisesti (käytännössä päivittäisrutiini) tehtynä.

Vierailija
24/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti masentavaa vaikka kuinka yrittää muistutella itselleen että muut asiat on laihtumisessa tärkeämpiä. Lisäksi meni jo vuosia suoraan sanottuna haaskuun noiden liikakilojen vankina kärvistellessä niin olisi vihdoin ollut kiva saada edes muutama ulkoisesti hyvä vuosi ennen kuin ikääntyminen alkaa näkyä kaikessa. Pinnallista varmasti enkä oikein osannut edes varautua tähän millään tavalla. En siihen että naama ja kaulan alue näyttäisi tältä enkä siihen että se häiritsisi näin paljon.

Jep, samoja fiiliksiä. 

 

No, yritän tsempata itseäni (ja ehkä samalla tässä teitä muita kohtalotovereita) että oikeasti se terve kroppa on tärkeä asia. Itselläni tippui mm. verenpainelukemat korkeahkoista ihanteellisiksi, ja pienensin erittäin paljon riskiäni saada diabetes, joka vaivaa äitiäni ja vaivasi isoäitiäni aikoinaan, eli sukurasitetta on. 

 

Nautin myös älyttömästi siitä että kunto on hyvä ja olo kevyt. Lähden tänään ajamaan kahden-kolmen tunnin fillariretken musiikit korvilla ja tiedän, että nautin ihanasta kesäpäivästä ja siitä, että pystyn vaivatta ko. suoritukseen. 

 

Lisäksi minua lohdutti toteamus, jonka vastikään luin, että ihmiset eivät loppujenlopuksi kiinnitä kuitenkaan paljoa huomiota siihen, minkä ikäiseltä joku näyttää. Enemmän kiinnitetään huomiota ihmisestä välittyvään energiaan, asenteeseen ja iloon. Koitetaan siis pitää niitä yllä! :D

 

Ap

Vierailija
25/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenkohotuksen yhteydessä pitää sitten muistaa rasvansiirto samalla. Tsemppiä, ap.

Vierailija
26/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi kipaista hyvän kosmetologin pakeilla.

Heillä on kohottavia ja kiinteyttäviä hoitoja, jotka saattaisivat auttaa ilman veistä.

Kotikasvojumppa ja kasvojooga auttavat myös - siis usein ja säännöllisesti (käytännössä päivittäisrutiini) tehtynä.

Kosmetologeilla ei ole mitään sellaisia hoitoja, jotka oikeasti vaikuttaisivat sidekudoksiin, lihaksiin tai rasvakudokseen. Tai jos olisikin, en ikinä antaisi kosmetologikoulutuksen käyneen kajota kasvoihini. Rahantuhlausta! 

 

Kasvojumppa ei myöskään palauta roikkuvaa nahkaa entiselleen. Moni lisäksi opastaa tekemään liikkeet väärin, mikä vain pahentaa ongelmia.

 

Kannattaa suosiolla säästää rahat plastiikkakirurgille, jos oikeasti kokee, että haluaa kasvoilleen jotain tehdä. Kasvojen- ja kaulankohotus, rasvansiirto ja ehkä maltillisesti täyteainetta  täsmäiskuina sitä ennen. Niillä on oikeasti vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut painonpudotuksesta, ap. Sillä on iso merkitys terveydelle.

Vierailija
28/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mulla ei käynyt noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo roikkuva nahka pelottaa muakin, kun tässä nyt painoa pudottelen. Painavimmillaan olen ollut 125 kg. Tänään painon 118,5 kg. Tavoite on päästä normaalipainon puolelle eli pitkä matka on edessä. Ikää on melkein 47v. Nahkaa tulee roikkumaan ympäri kroppaa ja näkyvin on tietenkin kaula ja kasvot. Vatsannahkaan kai vielä saa julkisella leikkauksen koska se voi olla oikeasti terveysriski. Mulla vieläpä diabetes joten hautuva vatsannahka on todella huono asia. 

Ei mulla ainakaan nahka tule palautumaan pahemmin koska olen ollut koko aikuisikäni ylipainoinen. Lisäksi mulla varmaan nahka ja kudokset sellaisia, että eivät helposti palaudu koska raskausarpiaki on tullut herkästi.

Vierailija
30/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuossa iässä pitäisi näyttää nuorelta? On ihan normaalia näyttää keski-ikäiseltä yli 45v iässä. Vai onko tavoitteenasi saada miesten huomiota? 

Voi luoja teitä joitakin. Sä voit näyttää vaikka petolinnun perseeltä, jos haluat, mutta anna muiden elää kuten tahtoo. Ja mitä vittua miesten huomio tähän liiittyy jos itseä häiritsee roikkuva nahka?!?!?!!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
30.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä verran teet lihaskuntotreeniä?

Miten tyhmä on ihminen joka kuvittelee, että ylimääräinen iho menee kasaan jollakin lihaskuntotreenillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan