Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sinun ja anoppisi suhde muuttui sen myötä, kun sait lapsia?

Vierailija
26.05.2026 |

en pidä kun hän soittelee kuulumisia koko ajan:(

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu akka alkoi omimaan lastani, jouduin lyömään rajoja, lopulta alkoi tehtailemaan lastensuojelu ilmoituksia ja ilmoitti heti ensimmäisestä alkavansa sijaisäidiksi. Siis halusi lapsen itselleen, siksi sanon että hullu !!!!!

Vierailija
42/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokusen vuoden meni ok. Sitten alkoi sekoilemaan. Väänsi kaikki sanomiseni väärin.  Haukkui minua takana päin pojalleen. Mieskin sitten katkaisi välit. Tosin vuosia myöhemmin tajusin, että olivat jo silloin merkkejä muistisairaudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni äiti joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta tai lapsista, on narsisti. Ja olen kasvanut, sekä surullista kyllä tottunut kylmän ja ilkeään ilmapiiriin. 

 

Anopin innostus lapsesta tuntui valtavan oudolta, ja kesti pitkän ennenkuin aloin uskoa että joku välittää aidosti tai on kiinnostunut. 

Vierailija
44/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit tulehtui koska tuli kutsumatta kylään ja korosti omaa sukuaan lapselle jatkuvasti.. 

Sama. Antoi myös paljon neuvoja, liittyen ihan kaikkeen. Jopa mun töihin. Jostain syystä ei ole meille tervetullut enää kuin kutsuttuna. Silloin on mieheni aina paikalla. 

Mä vaan en enää jaksa edes yrittää pitää välejä anoppiin kunnossa. Pelkkää moitetta, haukkumista ja lyttäämistä tullut niskaan. 

Onnekkaita on ne, joilla on anoppina ihminen.

Tuttua. Manipuloi miestä pitämään kaikki vanhempainvapaat jotka sai eträ näkisi lasta sitten enemmän....

Vierailija
45/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu akka alkoi omimaan lastani, jouduin lyömään rajoja, lopulta alkoi tehtailemaan lastensuojelu ilmoituksia ja ilmoitti heti ensimmäisestä alkavansa sijaisäidiksi. Siis halusi lapsen itselleen, siksi sanon että hullu !!!!!

Huh

Vierailija
46/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa jauhamista omasta suvusta... ihaku väheksyisi lapsen äidin sukua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit tulehtui koska tuli kutsumatta kylään ja korosti omaa sukuaan lapselle jatkuvasti.. 

Sama. Antoi myös paljon neuvoja, liittyen ihan kaikkeen. Jopa mun töihin. Jostain syystä ei ole meille tervetullut enää kuin kutsuttuna. Silloin on mieheni aina paikalla. 

Mä vaan en enää jaksa edes yrittää pitää välejä anoppiin kunnossa. Pelkkää moitetta, haukkumista ja lyttäämistä tullut niskaan. 

Onnekkaita on ne, joilla on anoppina ihminen.

Tuttua. Manipuloi miestä pitämään kaikki vanhempainvapaat jotka sai eträ näkisi lasta sitten enemmän....

Meillä myös anoppi ehdotti samaa, mutta mies ei halunnut jäädä. Koki olevansa parempi isä, kun kävi tienaamassa rahaa perheen elatukseen. Tämä oli meidän perheen yhteiben päätös, mies kun tuolloin oli meistä se paremmin tienaava.

Kun tuli aika mun palata töihin, anoppi kertoi meille, että lapset tulevat hänen luokseen hoitoon ja asia on tuolla ilmoituksella sovittu. Julmasti "anopin selän takana salaa" hankittiin paikat päiväkotiin. 

Muutenkin on ollut anopille käsittämätöntä, että me tehdään miehen kanssa ihan itse perheemme päätökset eikä anopilla ole veto-oikeutta perheemme asioihin. Ei edes oteta mukaan kesälomareissulle!

Vierailija
48/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit tulehtui koska tuli kutsumatta kylään ja korosti omaa sukuaan lapselle jatkuvasti.. 

Sama. Antoi myös paljon neuvoja, liittyen ihan kaikkeen. Jopa mun töihin. Jostain syystä ei ole meille tervetullut enää kuin kutsuttuna. Silloin on mieheni aina paikalla. 

Mä vaan en enää jaksa edes yrittää pitää välejä anoppiin kunnossa. Pelkkää moitetta, haukkumista ja lyttäämistä tullut niskaan. 

Onnekkaita on ne, joilla on anoppina ihminen.

Tuttua. Manipuloi miestä pitämään kaikki vanhempainvapaat jotka sai eträ näkisi lasta sitten enemmän....

Meillä myös anoppi ehdotti samaa, mutta mies ei halunnut jäädä. Koki olevansa parempi isä, kun kävi tienaamassa rahaa perheen elatukseen. Tämä oli meidän perheen yhteiben päätös, mies kun tuolloin oli meistä se paremmin tienaava.

Kun tuli aika mun palata töihin, anoppi kertoi meille, että lapset tulevat hänen luokseen hoitoon ja asia on tuolla ilmoituksella sovittu. Julmasti "anopin selän takana salaa" hankittiin paikat päiväkotiin. 

Muutenkin on ollut anopille käsittämätöntä, että me tehdään miehen kanssa ihan itse perheemme päätökset eikä anopilla ole veto-oikeutta perheemme asioihin. Ei edes oteta mukaan kesälomareissulle!

Rajattomia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa jauhamista omasta suvusta... ihaku väheksyisi lapsen äidin sukua

Väheksyykin jos tarve korostaa omaa

Vierailija
50/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välit tulehtui koska tuli kutsumatta kylään ja korosti omaa sukuaan lapselle jatkuvasti.. 

Sama. Antoi myös paljon neuvoja, liittyen ihan kaikkeen. Jopa mun töihin. Jostain syystä ei ole meille tervetullut enää kuin kutsuttuna. Silloin on mieheni aina paikalla. 

Mä vaan en enää jaksa edes yrittää pitää välejä anoppiin kunnossa. Pelkkää moitetta, haukkumista ja lyttäämistä tullut niskaan. 

Onnekkaita on ne, joilla on anoppina ihminen.

Tuttua. Manipuloi miestä pitämään kaikki vanhempainvapaat jotka sai eträ näkisi lasta sitten enemmän....

Meillä myös anoppi ehdotti samaa, mutta mies ei halunnut jäädä. Koki olevansa parempi isä, kun kävi tienaamassa rahaa perheen elatukseen. Tämä oli meidän perheen yhteiben päätös, mies kun tuolloin oli meistä se paremmin tienaava.

Kun tuli aika mun palata töihin, anoppi kertoi meille, että lapset tulevat hänen luokseen hoitoon ja asia on tuolla ilmoituksella sovittu. Julmasti "anopin selän takana salaa" hankittiin paikat päiväkotiin. 

Muutenkin on ollut anopille käsittämätöntä, että me tehdään miehen kanssa ihan itse perheemme päätökset eikä anopilla ole veto-oikeutta perheemme asioihin. Ei edes oteta mukaan kesälomareissulle!

Rajattomia!

Sitäpä juuri. Välit on sittemmin pistetty poikki, kun ihan joka asiasta joutui taistelemaan. Paras päätös ikinä! Aiemmin vaan olisi pitänyt pistää kova kovaa vasten eikä yrittää löytää "kultaista keskitietä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille tuli jokin paniikki kun tajusi, että pojalla on nyt oma perhe, ja että en tosiaankaan ole lähdössä minnekään. Aiemmin laski sen varaan, että jätän miehen jossain kohtaan: pilkkasi mm. mieheni ulkonäköä minun kuullen ja sanoi asioita miehestäni pyrkimyksenä saattaa hänet huonoon valoon. Lapsen syntymän jälkeen aggressio ja piikittelyt ovat kohdistuneet suoremmin minuun.

Vierailija
52/60 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopille tuli jokin paniikki kun tajusi, että pojalla on nyt oma perhe, ja että en tosiaankaan ole lähdössä minnekään. Aiemmin laski sen varaan, että jätän miehen jossain kohtaan: pilkkasi mm. mieheni ulkonäköä minun kuullen ja sanoi asioita miehestäni pyrkimyksenä saattaa hänet huonoon valoon. Lapsen syntymän jälkeen aggressio ja piikittelyt ovat kohdistuneet suoremmin minuun.

Ompa kurjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopille tuli jokin paniikki kun tajusi, että pojalla on nyt oma perhe, ja että en tosiaankaan ole lähdössä minnekään. Aiemmin laski sen varaan, että jätän miehen jossain kohtaan: pilkkasi mm. mieheni ulkonäköä minun kuullen ja sanoi asioita miehestäni pyrkimyksenä saattaa hänet huonoon valoon. Lapsen syntymän jälkeen aggressio ja piikittelyt ovat kohdistuneet suoremmin minuun.

Kun ensimmäisen kerran juttelin anopin kanssa kahdestaan, hän kertoi poikansa olevan hyvin umpimielinen ja vaikealuontoinen, että mulla olisi varmasti parempi olla jonkun muun kanssa. Anoppi on myös kaiholla muistellut mieheni teiniaikaista tyttöystävää (mieheni mukaan eivät edes ikinä seurustelleet), kun on niin hyvä ihminen. Ihan on kuulkaas pappi nykyään! Minä ja mies oltiin yli 30 kun tavattiin, joten eiköhän molemmilla ollut elettyä elämää takana? Luuliko anoppi, että alan skitsoamaan ja katoan, jos/kun tapailemallani miehellä on ollut yli 10 vuotta sitten mahdollisesti tyttöystävä?

Aika selkeää on, että en ole kelvannut edes ajatuksen tasolla anopille. Samanlaista kohtelua on saaneet myös miehen veljen tyttöystävät. 

Eikä tuo tilanne ole parantunut lasten myötä, päin vastoin. Mun lapsista kelpaa vain vanhempi, nuorempi on anopille ollut vastenmielinen jo ennen syntymäänsä.

Vierailija
54/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti pitää muistuttaa että anoppi ei ole lapseni äiti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttui seksisuhteeksi.  Vauvan syntymän jälkeen sain seksiä, olikin hyvää niin jäi päälle.  Silloin tällöin touhutaan vieläkin.

Vierailija
56/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää miehen kautta määräillä ja tulee kutsumatta kylään. Antakaa neuvoja!!

Miksi ei poikansa  luona saisi käydä ?

Vierailija
57/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää miehen kautta määräillä ja tulee kutsumatta kylään. Antakaa neuvoja!!

Miksi ei poikansa  luona saisi käydä ?

Voi se anoppi käydä tyttönsäkkin luona.

Vierailija
58/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hyvä toverillinen suhde anopin kanssa ennen lasten syntymää, ja sellaisena se jatkui lasten syntymän jälkeenkin. Anoppi nukkui pois jo vuosia sitten,  ja vieläkin on välillä ikävä. 

Vierailija
59/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittää miehen kautta määräillä ja tulee kutsumatta kylään. Antakaa neuvoja!!

Miksi ei poikansa  luona saisi käydä ?

Saa käydä. Mutta pitää ymmärtää, että on tilanteita, jolloin ei ole tervetullut. Pitää myös ymmärtää, että pojan koti ei ole anopin koti ja pojan lapset eivät ole anopin lapsia. Pitää myös hyväksyä, että pojan kotona tehdään asioita eri tavalla kuin omassa kodissa. Eikä sitä huonokäytöksistä hurttaa tuoda pojan kotiin, ikinä.

Vierailija
60/60 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi tarjoutui hoitamaan vauvaa kun olin vielä koulussa silloin ja hoitikin eskariin asti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan