Onko mahdollista vielä laihtua 76 kilosta 70 kiloon kesäkuun loppuun mennessä?
Niin, olen pitkä ja pari sitkeintä nestekiloa ehkä lähtenyt ummetuksen vuoksi. Mutta tuollainen määrä olis vielä kiva laihtua ihan normaalilla tavalla? onnistuuko? Tai mikä on realistista?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu, että ollaan taas menty tähän, että naiset elää painon ja liian pienten vaatteidensa ehdoilla. Olisko terveys ja hyvinvointi (myös henkinen) sen sijaan mitään? Aikusen itsetunto eikä teinin ulkonäkökeskeisyys? Se ei tarkoita, etteikö vois olla painotavoitteita, mutta terveys eikä lukemat edellä.
Tässä tapauksessa lukemat ja terveys on sama juttu. Ei se läski mitään tervettä ole eli parempi terveellisen alarajalla kuin ylärajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, jos vaje on 1000kcal päivässä ja ketoosista vielä osinkona 200 kcal lisää vajetta.
1200*4viikko*7päivää/viikko=33600kcal
Ja jos kuntoilee pari tuntia päivässä kunnolla voi mennä yli 1000kcal siinä yhellä kertaa.
Tosin harva kestää tuollaista rääkkiä pidemmän päälle, mutta 4 viikkoa voisi onnistua.
Kilo läskiä on 7000kcal. 4x7000 = 28000kcal.
Eikä se ole niin yksioikoista. Ruuasta vajetta n 500kcal päivä ja liikuntaa vähintään 500kcal edestä. Hiilarit vähemmäksi. Syystä tai toisesta putosi hienosti.
Ei ole ollut mitään ongelmaa noudattaa 1200 kcal, olen syönyt paremmin kuin ikinä. Nyt on käsi paketissa joten en pääse uimaan enkä puutarhatöihin pariin viikkoon mutta lenkit jatkuu
Mies?
Vähän eri juttu eri hormonien kanssa.
Jotenkin tuo bryan johnson on naisellisen oloinen. Johtuisikohan siitä että syö 1600kcal päivässä...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista
Onhan kesäkuun loppuun 2027 täysin mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono juttu, että ollaan taas menty tähän, että naiset elää painon ja liian pienten vaatteidensa ehdoilla. Olisko terveys ja hyvinvointi (myös henkinen) sen sijaan mitään? Aikusen itsetunto eikä teinin ulkonäkökeskeisyys? Se ei tarkoita, etteikö vois olla painotavoitteita, mutta terveys eikä lukemat edellä.
Tässä tapauksessa lukemat ja terveys on sama juttu. Ei se läski mitään tervettä ole eli parempi terveellisen alarajalla kuin ylärajalla.
Ihmiset on erilaisia. BMI 22,5 ei ole välttämättä terveellisempi kuin BMI 24. Kilpirauhasen toiminta, verenpaine jne. on osalla parempia normaalipainon ylärajalla kuin keskiosassa. Siksi matalampi paino = parempi on höttövalhetta, jonka levittämisestä ei hyödy kukaan. Normaalipainon sisällä jos laihdutat, tulos ei ole välttämättä terveyden puolesta parempi kuin lähtöpaino.
Kilo läskiä on 7000kcal. 4x7000 = 28000kcal.
Eikä se ole niin yksioikoista. Ruuasta vajetta n 500kcal päivä ja liikuntaa vähintään 500kcal edestä. Hiilarit vähemmäksi. Syystä tai toisesta putosi hienosti.
Ei ole ollut mitään ongelmaa noudattaa 1200 kcal, olen syönyt paremmin kuin ikinä. Nyt on käsi paketissa joten en pääse uimaan enkä puutarhatöihin pariin viikkoon mutta lenkit jatkuu
Mies?
Vähän eri juttu eri hormonien kanssa.
En vaan 66v nainen
Mies?
Vähän eri juttu eri hormonien kanssa.