Onko mahdollista vielä laihtua 76 kilosta 70 kiloon kesäkuun loppuun mennessä?
Niin, olen pitkä ja pari sitkeintä nestekiloa ehkä lähtenyt ummetuksen vuoksi. Mutta tuollainen määrä olis vielä kiva laihtua ihan normaalilla tavalla? onnistuuko? Tai mikä on realistista?
Kommentit (46)
Lähtee liaksista ja nesteinä, mutta rasvana ei. Mikä kiire? Pudota tuo heinäkuun loppuun mennessä. Elokuussakin on vielä mekkokelit.
Onko lähtötilanne normaali- vai ylipaino? Jos ylipainosta pudotetaan, niin kilo viikossa voi vielä olla realistinen, joskin monelle liian nopea tahti. Jos pudotat normaalipainon sisällä, niin varaa enemmän aikaa ja noin 500 g viikossa onnistuu paremmin.
Terv. Pitkä (180 cm) nainen, joka tiputtaa välillä tuollaisia noin viiden kilon määriä normaalipainon sisällä kisapainoa varten ja kilo viikossa on kyllä ainakin mulle jatkuvana pudotusvauhtina liian kova.
Just pudotin 4 viikossa 74>70kg joten miksei pystyisi?
1200kcal hyvää ruokaa ja paljon aktiivisuutta
On mahdollista, mutta vaatii kyllä oikein kunnon kalorivajetta. Itse vetäisin varmaan jonkun Nutrilett-kuurin, niin pudotus olisi varmaa. Mutta kyllä sitä ruokaaa syödenkin voi jollain 1200 kcal päivässä tuon laihtua, jos liikkuu kohtalaisen paljon. Silloin kilo viikossa on ihan realistista.
Vierailija kirjoitti:
Onko lähtötilanne normaali- vai ylipaino? Jos ylipainosta pudotetaan, niin kilo viikossa voi vielä olla realistinen, joskin monelle liian nopea tahti. Jos pudotat normaalipainon sisällä, niin varaa enemmän aikaa ja noin 500 g viikossa onnistuu paremmin.
Terv. Pitkä (180 cm) nainen, joka tiputtaa välillä tuollaisia noin viiden kilon määriä normaalipainon sisällä kisapainoa varten ja kilo viikossa on kyllä ainakin mulle jatkuvana pudotusvauhtina liian kova.
Oon saman pituinen. Ja normaalipainoinen. Ja olisin vielä silloinkin siis kun sen 70 painaisin. Vaatteet ei oo hankittu ihan tähän painoon, niin olisi kiva mahtua kesävaatteisiinkin. Toki tähän riittää ihan se 3-4 kiloa. Se lienee ihan realistinen..
ap
Ei ja jos sulla on yksikin aivosolu jäljellä niin älä kiirehti, sairasta touhua on painonpudotus kiireellä ja lopputulos tulevaisuudessa on kilot takaisin plus ylimääräiset päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista
Lukitaan ihminen häkkiin ja pidetään nälässä niin kyllä paino putoaa.
Eri asia sitten onko tuollaisessa mitään järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Just pudotin 4 viikossa 74>70kg joten miksei pystyisi?
1200kcal hyvää ruokaa ja paljon aktiivisuutta
Et pudottanut. Neljän kilon painonpudotus edellyttäisi 36000 kcal vajetta. Ihmisen pitäisi juosta kymmenen maratonia kuluttaakseen tuon verran energiaa.
Kysymys miksi on niin hoppu?Kyllä ne kilot saa pois mutta mutta ei kyllä ole järkeä pudottaa painoa tuolla vauhdilla.
Just pudotin 4 viikossa 74>70kg joten miksei pystyisi?
1200kcal hyvää ruokaa ja paljon aktiivisuutta
Et pudottanut. Neljän kilon painonpudotus edellyttäisi 36000 kcal vajetta. Ihmisen pitäisi juosta kymmenen maratonia kuluttaakseen tuon verran energiaa.
No sitten mun 2 vaakaa valehtelee, ok.
Tuosta on nyt 2 viikkoa ja pudotus pysynyt ennallaan. Kohta jatkan toiset 4kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just pudotin 4 viikossa 74>70kg joten miksei pystyisi?
1200kcal hyvää ruokaa ja paljon aktiivisuutta
Et pudottanut. Neljän kilon painonpudotus edellyttäisi 36000 kcal vajetta. Ihmisen pitäisi juosta kymmenen maratonia kuluttaakseen tuon verran energiaa.
Paino ei ole pelkkää matematiikkaa. Keho voi päästää irti rasvasta muistakin syistä kuin kalorivajeella.
Taino, itseasissa en ihan 76 kiloa edes painanut, vaan 75,6 kg, eli n. 5,5kiloa pitäis saada pois, eli kilon viikkovauhtia ehtis laihtumaan 5 kiloa.
ap
Mehmet kun silpasee kaulasi poikki niin melkein riittää, koipi lisäksi ja se on siinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just pudotin 4 viikossa 74>70kg joten miksei pystyisi?
1200kcal hyvää ruokaa ja paljon aktiivisuutta
Et pudottanut. Neljän kilon painonpudotus edellyttäisi 36000 kcal vajetta. Ihmisen pitäisi juosta kymmenen maratonia kuluttaakseen tuon verran energiaa.
Olen pudottanut 10 viikossa 15kg. N 1000-1100 kcal/vrk, salilla kävin 5-6 krt viikossa. Salikäyntiin sisältyi joko ohjattu hikiliikunta tai oma treeni kuntosalin puolella. Lisäksi kävelin sinne ja takaisin (2x3km). BMI 27 - > 22. Yhtään maratonia ei tarvinnut juosta.
On mahdollista. Hiilarit minimiin, ja kalorit max. 1200 päivässä.
Mistä syystä haluat laihtua juuri 5 kiloa? Sinulla on varmaan rasvaa paljon enemmän kuin viisi kiloa. Nopealla painonpudotuksella saattaa rasva lähteä ihan eri paikoista mitä olit suunnitellut. Jos on kysymys johonkin tiettyyn vaatteeseen mahtumisesta, ota enemmän aikaa laihduttamiseen ja hanki väliaikaisesti uusi väljempi vaate. Syksyllä saatat olla toivomissasi mitoissa.
Kokeile paastoa. Voi auttaa jumiin