Työelämä. En pidä sen ideasta eli arvonnousun tuottamisesta osakkeenomistajille. En halua olla välttämätön osa rahantekopaskakoneistossa
Julkisen sektorin työtkään eivät ole sen parempia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Alkutuotantokaan ei mairittele kun S/K-mafia sanelee hinnat millä alkutuotetta ostetaan.
EU takaa sen että ulkomaillekin voi myydä tuotannon vapaasti.. Ja moni alkutuottaja tekee jo niin. Keväinen munapula oli kaiketi tällainen tapaus.
Palkansaajan ostovoima on myös nykymaailmassa surkea. Raajat joka päivä, että voit ostaa jonkin vuosikymmeniä sitten remontoidun vuokrakaton pääsi päälle ja lenkkimakkaraa loppukuukaudeksi. Suomessa eniten omaisuutta on yli 60-vuotiailla. Hyvin on pidetty huolta, että nuoremmat sukupolvet eivät pääse kartuttamaan omistusomaisuutta.
Mieluummin haluat loisia muiden kustannuksella? Se vasta on kivaa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rupea työttömäksi.
Lopetin työt burnoutiin 2017. Nyt olen asumistuki-työmarkkinatuki-toimeentulotukiputkessa. -ap
Joudutko hakemaan neljää työpaikkaa kuukaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Jep, se firman omistaja joka ottaa ihan jäätävän taloudellisen riskin aloittaessaan toiminnan, pitäis toki jatkossakin syödä vain kynsiään 🙄
Miten ihmiset voi olla näin helvetin tyhmiä!!??
Veikkaan et 99% ei edes ymmärrä mitä yrittäminen todellisuudessa on! Parhaat jopa ajattelee et joku start up on yrittämistä. Voi perkule!
Miksi et halua olla osa sitä koneistoa? Eikö se ole sinullekin hyvä, että kaikilla koneiston osilla menee jatkuvasti paremmin taloudellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Palkansaajan ostovoima on myös nykymaailmassa surkea. Raajat joka päivä, että voit ostaa jonkin vuosikymmeniä sitten remontoidun vuokrakaton pääsi päälle ja lenkkimakkaraa loppukuukaudeksi. Suomessa eniten omaisuutta on yli 60-vuotiailla. Hyvin on pidetty huolta, että nuoremmat sukupolvet eivät pääse kartuttamaan omistusomaisuutta.
Sinä voit kartuttaa oman omaisuutensa. Ei siihen lupia tarvitse kysyä. 60-vuotiaat ovat jo sen tehneet.
Vierailija kirjoitti:
työelämä on ihan paskaa KPI-mittareineen. Joka kokouksessa "tavoitteet on sitä ja tätä". Ennenkin hommat hoitui ilman mitään tavoitteita ja seurantaa. Sitten vielä avotoimistot, joissa ei voi tehdä työtä siihen päälle. Nykyään työnantajat eivät ole millään tavalla lojaaleja työntekijöille.
Huoltoja teollisuuteen tekevässä yrityksessä mittaroitiin joka asentaja kuinka monta tuhatta euroa kukin haalari-ukko on tuottanut firmalle laskutettavaa. Jossain pellekokouksessa sitten yritettiin parhaimmasta tuloksesta jokin päämäärä eikä mitään puhetta kannustimista tai piiskarahoista. Haalariukko saa pitää työnsä kunhan ei laskuta liian vähän, tuntui olevan paskafirman paskaviesti työntekijöilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua olla osa sitä koneistoa? Eikö se ole sinullekin hyvä, että kaikilla koneiston osilla menee jatkuvasti paremmin taloudellisesti?
Koen että koneisto on sairas ja tekee koneistoon osallistujatkin sairaiksi. -ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua olla osa sitä koneistoa? Eikö se ole sinullekin hyvä, että kaikilla koneiston osilla menee jatkuvasti paremmin taloudellisesti?
Hivemind. Oletko muurahainen?
Vierailija kirjoitti:
Jep, se firman omistaja joka ottaa ihan jäätävän taloudellisen riskin aloittaessaan toiminnan, pitäis toki jatkossakin syödä vain kynsiään 🙄
Miten ihmiset voi olla näin helvetin tyhmiä!!??
Se aloittava yrittäjä kusettaa ihmisiä rahoittamaan järjetöntä liikeideaansa. Ne ihmiset jotka sijoittavat, ovat yleensä jotain enkelirahaa jakavia tai kuiden rahaa jakavia.
Vierailija kirjoitti:
Palkansaajan ostovoima on myös nykymaailmassa surkea. Raajat joka päivä, että voit ostaa jonkin vuosikymmeniä sitten remontoidun vuokrakaton pääsi päälle ja lenkkimakkaraa loppukuukaudeksi. Suomessa eniten omaisuutta on yli 60-vuotiailla. Hyvin on pidetty huolta, että nuoremmat sukupolvet eivät pääse kartuttamaan omistusomaisuutta.
Sinunkin kannattaisi kadehtia sukupolvesi tänne raahaamia satojatuhansia Taatelintallaajia!
Heillä on kaikki mahdolliset edut ja parampi eläke 3 vuoden loisimisen jälkeen kuin 30 vuotta töitä tehneillä kantasuomalaisilla.
Kiitos viherkommarisikojen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan kiinnosta olla kenenkään orja ja siksi en suostukaan töihin.
Ok kunhan pystyt kustantamaan valintasi.
En ole saanut vieläkään vahingonkorvauksia yhdeksän vuotta kestäneestä orjuutuksesta ja vapaudenriistosta.
Sait töissä ollessasi palkkaa. Se nimenomaan on korvaus annetusta työpanoksesta. Asenteestasi päätellen taas "vahinko" on tapahtunut enemminkin työnantajan puolelta, kun on palkannut noin negatiivisen ja työtä vapaudenriistoksi kutsuvan tekijän. Kaltaisesi ovat hirvittäjän raskaita työtovereita, työympäristön myrkyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
osta osakkeita. vitosella saat jo kaksi halpaa. ala seurata niiden käyttäytymistä ja markkinoita. kun sinuilla on ne kaksikin osaketta, alat tajuta, tarkalleen miten ja miksi osakemarkkinat ovat olemassa. Sinä puhut nyt pelkän köyhdyyden ahdistuksen alta. Kateudeksikin tuota sanotaan. kaltaistesi viha on ollut aina käyttövoima vasemmistolaisille voimille jotka ovat olleet yhtä ahneita ja pahoja kuin oikeistolaiset. et voi elää elämääsi pelkkänä loisena. se sinä olet, jos et tee töitä, et sijoita ja luulet, että yhteiskunta on isäsi ja äitisi jatke jotka pitävät sinusta huolta kehdosta hautaan.
Mitä muuta osakkeenomistajat ovat kuin loisia?
- Ei ap
Työelämässä sinällään ei ole vikaa, mutta nykyinen työelämä on sairas:
Ainoa ratkaisu on siis oma yritys tai maatila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua olla osa sitä koneistoa? Eikö se ole sinullekin hyvä, että kaikilla koneiston osilla menee jatkuvasti paremmin taloudellisesti?
Koen että koneisto on sairas ja tekee koneistoon osallistujatkin sairaiksi. -ap
Ap, mikä olisi mielestäsi parempi tapa järjestää sellainen yhteiskunnan toiminta johon voisit ottaa osaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
osta osakkeita. vitosella saat jo kaksi halpaa. ala seurata niiden käyttäytymistä ja markkinoita. kun sinuilla on ne kaksikin osaketta, alat tajuta, tarkalleen miten ja miksi osakemarkkinat ovat olemassa. Sinä puhut nyt pelkän köyhdyyden ahdistuksen alta. Kateudeksikin tuota sanotaan. kaltaistesi viha on ollut aina käyttövoima vasemmistolaisille voimille jotka ovat olleet yhtä ahneita ja pahoja kuin oikeistolaiset. et voi elää elämääsi pelkkänä loisena. se sinä olet, jos et tee töitä, et sijoita ja luulet, että yhteiskunta on isäsi ja äitisi jatke jotka pitävät sinusta huolta kehdosta hautaan.
Mitä muuta osakkeenomistajat ovat kuin loisia?
- Ei ap
Yksilöitä, jotka lainaavat varallisuuttaan yritysten käyttöön siinä toivossa, että lainalle maksetaan kelpo korkoa. Ei siinä sen ihmeempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sulle vissiin niiden tuottamat verorahatkaan kelpaa.
No ne toki näille idiooteille kelpaa, tottahan toki! Ja niiden turvin sitten kehdataan suoltaa tällaista mitä tämä ja monet kaltaisensa suoltaa.
Tämä! Oon apukoulu käynä siivooja/tiskaaja j siksi YTK ja KOK!