Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei makuaistittomille suomalaisille kelpaa kirsikka?
16.04.2026 |
Mitä vikaa kirsikoissa on? Kaupasta vaikea löytää mitään kirsikan makuisia tuotteita, ei kirsikkajugurttiakaan myydä missään.
Kommentit (82)
Kirsikka on hyvää. Hapankirsikasta en tykkää, enkä "karvasmantelin"makusesta.
Enemmän kuitenkin olen kaipaillut myyntiin tuotteita puolukasta. Semmoisia, jotka eivät ui sokerissa. Pieni kirpsakkuus on paikallaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Oletko maistanut näitä? Ei tietysti ole makeansokerisia, mutta itse tykkään näistä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/stollenwerk-680-350-g-kiveton-h…