Keski ikäinen 40 v mies ei kelpaa enää naisille, näillä mennään
Juu deittailu on menny aivan hiljaseksi mitä oli ennen, ei tule ees tinderistä osumia, näillä mennään.
Kommentit (548)
Vierailija kirjoitti:
Ulinaketju 9999999. Sinussa AP on jotain vikaa. Normaalilla 40 vuotiaalla miehellä on kysyntää todella paljon, varsinkin jos pitää itsestään huolta ja käyttäytyy kuin ihminen niin naisia kyllä riittää. M41
Niin. Alluhan ei tosiaan ole normaali, vaan mielisairas. Siinä se vika on, mutta hän ei itse sitä ymmärrä, vajaaälyinenkin kun on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyl miten toiset miehet kelpaa.
He ovat mukavampia.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset naiset ovat niin nirsoja. Ei kelpaa 50 tonnia velat. Kaljamaha. Kaljuuntunut ja juo alkoholia. Antaa olla ikuisesti
Ei se ole nirsoutta vaan normaalia itsesuojeluvaistoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon valmis tappelee tulkaa heti tänne
Sä oot ihan sairas.
Odota pari vuotta. 44-vuotiaalla on ihan riittävästi vientiä. Voi toki johtua muustakin kuin iästä…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
Kelpaako sinulle kaljamahainen, juoppo, velkainen, tyhmä ja väkivaltainen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan hiton nirsoja naiset
Emme me naiset ole nirsoja. Me olemme valikoivia, ja siihen meillä on oikeus. Olethan sinäkin valikoiva. Väität ettei sinulle kuka tahansa kelpaa. Well, sinä et vastaavasti kelpaa kenellekään.
minä ein ainaskaa ole nirso, mutta te naiset olette nirsoje, minulle kelpaa kaljamahallakin varustettu nainen
Kelpaako sinulle kaljamahainen, juoppo, velkainen, tyhmä ja väkivaltainen nainen?
Mitä ihmettä tietenki kelpaa jos kaunis meikkaa ja tiukat farkut aah
Mainiota. Silloinhan sinun ei tarvitse enää tehdä näitä älyvapaita ketjuja. eihän ?