Lue keskustelun säännöt.
Peukutatko oman kommenttisi?
Kommentit (25)
Kuka viitsii edes seurata jotain peukkuja. Tällä rupupalstalla puhutaan vaan joutavaa paska 😝😝😝
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oman kommentin peukuttaminen on lapsellista.
Peukutan omiani ainoastaan jos kirjoitan erinomaisen viisaan kommentin.
Jos se on hyvä, yleensä on.