Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ikinä tilatko Gigantista yhtään mitään

Entinen asiakas
03.12.2015 |

Toimitusajat eivät todellakaan pidä, vaikka lupaavat mitä. Viikkotolkulla saa odotella että tilatut tuotteet saapuvat. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa, ja silloinkin ihan puuta heinää.
Tästä eteenpäin ostan elektroniikkani ihan jostain muualta ja maksan mielelläni vähän ekstraa siitä, että saan tavarani just silloin kun luvataan.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arveluttaa koko Gigantti. Hirveesti oon kuullut pelkkää valitusta ko. liikkeestä, niin en kyllä lähtis mitään sieltä ostamaan. Tyyli on vähän sitä, että kakkoslaatua myydään ja kusetetaan takuuasioissa. Aasiakkaalla maksatetaan se minkä takuun pitäisi korvata. Kalliiksi tulee telkkarit ym. Gigantista ostettuna.

Vierailija
42/105 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään tuoreempaa kokemusta Gigantin toimituksista.  Tänään tulee täyteen 3 vkoa siitä kun mulle on tilattu iPhonen suojakotelo.  Ei kuulu ei näy/mitään väli-infoa ei ole saatu.  Samana pnä tilatut langattomat kuulokkeet tuli kuuden päivän sisällä.  Tiedossa oli, ettei molempia voida välttämättä toimittaa samalla kertaa, mutta miksi Gigantti jättää tilaajan roikkumaan kuvitelmien varaan eikä informoi mitään.  Mitään tilausnumeroa seurattavaksi ei ole tullut.  Kertokaa miten olette tomineet vastaavassa tilanteessa.  Tämänkaltainen ostopäätös johtuu nykyisestä korona tilanteesta josta johtuen ei asioitu liikkeessä vaan päädyimme nettiostoon.    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. ei siis ongelmani ole ainakaan vielä tavoittanut palstailijaa joka auttaisi 🙂. Pikkasen vajaa 60 min jonotettu asiakaspalveluun.  Yök miten ärsyttävää jytkytystä odotus-"musiikki" heillä on.  Uskon edelleen, että kaikki päättyy hyvin, mutta toivoisin asiaan jonkinlaisen selityksen, tuskin se on liikaa vaadittu.  En ikinä tilaisi mm, Kiinasta, mutta tiedän, että sieltäkin on toimitukset ainakin ennen Koronaa tulleet nopeammin, mutta eivät aina ole olleet sitä mitä tilaaja on odottanut 😐.  Jollei asia selviä, perun kaupat ja teen tilauksen sinne josta tuli tällä viikolla myyntiin tulleista uutuuksista jotka sopii mun iPhoneen mainos. 

Vierailija
44/105 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tilaus myöhässä siitä mitä luvattiin ja asiakaspalveluun tunnin jonotus 😳

Vierailija
45/105 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle viestistä kaverijonottaja.  Ajattelin, ettei noin negaan aloitusotsikkoon kukaan halua nyt 2021 koskea pitkällä tikullakaan.  Asiakaspalvelusta vastattiin noin 70 min odottelun jälkeen. Erittäin herttainen, reipas, ystävällinen nainen vastasi.  Lupasi viestittää ongelman eteenpäin ja kertoi meidän oikeudet siihen mikäli lähetys olisi jostain syystä hukkunut/hävinnyt matkalla.  Nyt jäämme odottamaan miten meitä tullaan lähestymään tämän yhteydenoton jälkeen.  👍🏻 asiakaspalveluun siitä, että hän kuunteli, eikä missään vaiheessa ilmennyt, että tiesi jonon olevan pitkä meidänkin jälkeen. Firmalle on jo lottovoitto jos saa asiakaspalveluun/puhelinpalveluun ystävällisen (ilman ylipirteää tai teennäistä) auttamishaluisen, kuuntelevan henkilökunnan. 

Vierailija
46/105 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken, mitä olen tilannut gigantista netin kautta, olen saanut viikkokaupalla myöhässä. Pölynimurin tilasin black friday-tarjouksena. Kärkyin tarjouksen alkamisajankohtaa, että varmasti saan imurini, sain, maksoin ja jäin odottamaan. Meni viikko, eikä mitään kuulunut. Otin yhteyttä, sanoivat ettei koko imuria ole maassa, tulee vasta kuukauden päästä. Ja nimenomaan ostovaiheessa nettisivu väitti, että tuotetta on varastossa ja toimitus on heti seuraavana työpäivänä! 

Joku arveli, että kotiin toimitettavien ja asennusta vaativien tuotteiden toimitus tulisi sitten ajallaan. No, ei tule. Viime joulukuussa hajosi liedestä uuni, joten tilasin sitten Gigantista uuden kun luvattiin asennus kaupan päälle. Netin mukaan taas tuotetta oli saatavilla, ja toimitus ja asennusaikakin varattiin samalla kuin tilausta maksoin. Toimituspäivä tuli ja meni, mutta ketään ei tullut. Soitin Giganttiin, ja kas, tuotetta ei ole Suomessa ollenkaan! Että oottele nyt pari viikkoa ja saat sitten lietesi. Uuni tuotiin sitten joulun jälkeen, pari viikkoa myöhässä, kuinkas muutenkaan. 

Nyt hajosi pyykkikone. Vahingosta viisastuneena tilasin sen Powerista. Tein tilauksen maanantaina, tuote tuotiin mulle tänään. Otin "toimituksen tontille", mutta ystävälliset miehet toivat koneen kylppäriin saakka ihan omasta aloitteestaan. 

Ikinä en enää tilaa Gigantista yhtään mitään. Jos jotain tarvitsen, tilaan sen Powerista, Verkkokaupasta tai Saksan Amazonista. Saan ainakin tilaamani tuotteet viikon sisällä, eikä tarvii odotella kuukausikaupalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/105 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä noudan tilaikset myymälästä ja aina olleet ajallaan siellä.

Vierailija
48/105 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jotka jaoitte mulle kokemuksenne.  Odottaminen yli luvatun ajan (jollei ole todella hyvää syytä) on ikävä kokemus.  Hyvä syy ei saa olla, ettei ko. tavaraa edes ole varastossa.  Asiakas ei voi tietää liikkeen varastotilannetta, mikäli netissä ilmoitetaan virheellistä tietoa.  Powerista on meilläkin hyvät kokemukset.  Myymälästä noudosta myös, mutta nyt ei Gigantin kohdalla ollut sitä mahdolliusta meidän kohdalla käyttää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/105 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa tilaustani tehdessä tilausvahvistuksessa luki, että tuote saapuu varastoon 8.4.2021. Odotan vieläkin tuotetta, asiakaspalvelu palvelee silloin kun haluaa eikä suostu yhteystyöhön.

Vierailija
50/105 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittamista. Tilasin pyykkikoneen kotiinkuljetuksella, ja se tuotiin luvattuna ajankohtana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/105 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin Gigantista korkean jääkaapin ja korkean pakastimen kotiinkuljetuksella. Oleellista oli saada samaan aikaan jääkaappiin kätisyyden vaihto. Myyjä näppäili konetta, ja jälkeenpäin tajusin, että hän valehteli luvatessaan asentajan tulevan silloin. Ei tullut, vaikka sopparissa niin luki. Ja tästä tuli ikävä tilanne.

1) Kuljetusmiehet kiroilivat, että mitään ovenkätisyyden vaihtoa ei ole tilattu eikä maksettu, yritän huijata heitä.

2) Kun olin jonottanut langoilla Gigantin as.palveluun, eka asenne heillä oli, että tietokoneen mukaan kätisyyden vaihto tehtiin niin kuin pitikin, eli taas yritin huijata heitä.

3) Asentaja saatiin tulemaan monen päivän kuluttua. Tässä välissä alaikäinen lapseni avasi jääkaapin oven liian räväkästi, ja oveen tuli pieni lommo vieressä olevasta keittiön vetolaatikoston vetimestä. Esteettinen harmi, mutta en jaksanut vaatia korvausta vakuutuksesta tai Gigantista, olisivat vaan vedonneet toisiinsa.

4) Koska oli kuuma kesä, oli jääkaappitorni heti täynnä ruokaa. Ennen asentajan tuloa se piti tyhjentää ihan kaikesta, jotta kaappi saatiin kaadettua vaaka-asentoon. 

5) Jouduin lainaamaan naapurilta tikkaita kahdesti, koska jääkaapin pistorasia 2 metrin korkeudessa. Ensin kun toivat koneen, ja toisen kerran kun kätisyyden asentaja tuli... 

Voitte vaan arvata, tilaanko enää mitään Gigantista.

Vierailija
52/105 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullut kaikki aina ajallaan tai jopa etuajassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin elokuussa mikroaaltouunin. Tein tilauksen myymälässä, kyseinen tarjoustuote oli loppu, mutta myyjä katsoi sitä olevan keskusvarastossa. Kysyin myyjältä, tuleeko tuote oikeasti keskusvarastolta, vai lähdetäänkö sitä nyt tuomaan jostain Kiinasta. Myyjä sanoi, että kyllä se on keskusvarastolla Ruotsissa. Ja niin varmaan olikin. Paketti tuli valehtelematta muutamassa arkipäivässä.

No, viikko sitten tilasin Gigantin nettisivuilta tietokoneen. Loppu myymälöistä, mutta sivujen mukaan keskusvarastolla +50 kappaletta. Toimitus olisi kai pitänyt olla 6.9., mutta eipä ole tullut mitään muuta viestiä kuin se ihan ensimmäinen tilausvahvistus.

Ärsyttää. En todellakaan tilaisi mitään Kiinasta tähän maailman aikaan (koska se kestää älyttömän kauan ja todella epäluotettavaa, trust me), enkä olisi koskenut pitkällä tikullakaan jos verkkosivuilla olisi lukenut "saapuu keskusvarastoon se ja se päivä", koska todennäköisesti ei todellakaan saavu.

Jos verkkosivuilla lukee varasto +50, niin laittakaa se sitten pakettiin ja tulemaan. Mikä kestää, vai viilataanko linssiin tässä? Netissä saldo edelleen sama.

Vierailija
54/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli just uusi jääkaappipakastin Gigantista. Ei jouduttu odottamaan. Laskua vaan ei oo vielä näkynyt. Kaipa se tulee viiveellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimituksista en niinkään tiedä, mutta palvelu naurettavan huonoa. Kysyy mitä vaan niin nuori tyttö tai poika on ihan hoomoilasena ja alkaa naputella koneen hakusivuja. Eikö heille anneta pätkääkään perehdytystä myynnissä oleviin tuotteisiin. En tosiaankaan ole kysynyt vaikeita, mutta he eivät tiedä mitään ja asennekin on "olen vain täällä töissä" tyylinen.

Vierailija
56/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Powerissa ei ole sen helpompaa, siellä ei voisi vähempää kiinnostaa takuukorjaukset vaan asiakasta seisotetaan pitkiä aikoja eikä ketään kiinnosta palvella.

Viimeksi odotin 45min palvelutiskillä, ei muita jonossa eikä mitenkään erityisen pljon asiakkaita. Kun hain tuotteen, toiset 45min sai odottaa kun myyjä jutteli niitä näitä 45min ajan jonkun mummon kanssa.

Vierailija
57/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuteen televisioon kaupittelevat kanavien kuvan säätöä, älkää ikinä antako niitten koskea uuteen televisioonne, säätävät kaiken päin prinkkalaa, itse joutuu noitten jäljiltä korjata säädöt kohdalleen.

Vierailija
58/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa asioinnit aina sujuneet hyvin ja sujuvasti, kymmeniä tuotteita ostettu niin netistä kuin paikan päällä. Powerista ei voi sanoa samaa.

Varsinkin takuuasiat Gigantissa toimii miljoona kertaa paremmin kuin Powerissa.

Vierailija
59/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja ihmisiä vetävät nenästä ja asiakaspalvelu on hävettävän alhaisella tasolla. Tyyliin "mitäs ostit".

Vierailija
60/105 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuteen televisioon kaupittelevat kanavien kuvan säätöä, älkää ikinä antako niitten koskea uuteen televisioonne, säätävät kaiken päin prinkkalaa, itse joutuu noitten jäljiltä korjata säädöt kohdalleen.

Ei näissä kaupoissa kannata mitään liikkeestä ostaa, ellei halua testata oman pinnan kestävyyttä. Tilaatte netin kautta noutoon, testaatte tuotteen kotona ja palautatte, jos ette ole tyytyväisiä. Noutopisteessä ei ainakaan Oulussa ole koskaan yritetty tyrkyttää puoliväkisin lisäpalveluja tai takuita tuotteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan