Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko rukoilla puolestani?

Vierailija
16.02.2015 |

Asia on näin, että vuonna 2013 loukkasin Aulikin kunniaa ja Aulikki sanoi antavansa anteeksi ja lupasi ettei tee rikosilmoitusta. Hän kuitenkin petti lupauksensa ja jouduin vuoden kuluttua kuulusteluun. Se löi minulle vaan lisää vettä myllyyn ja aloin kiukutella Aulikille kun suutuin siitä kun petti lupauksensa eikä ymmärrä sairauttani yhtään ja haluaa vaan kiusata minua. Myönnän että tein väärin kun menin uhkailemaan mutta en uhkauksella tarkoittanut yhtään mitään. Minulla ei ole ollut vuosiin esim lääkitystä eikä mitään kuntoutusta tai hoitoa joka olis voinu estää minulta tilanteita karkaamasta käsistä. Minulla on hahmotushäiriö, oppimisvaikeuksia, Asperger, toistuva masennus, määrittelemätön persoonallisuushäiriö, joku epäili joskus että epävakaa persoonallisuushäiriö olisi, psykoottista oireilua, kilpirauhasen vajaatoiminta, psoriasis, sairaalloinen ylipaino, verenpainetauti, hypogammaglobulinemia eli immuunipuolustuksen vajaatoiminta ja lisäksi psykiatrin potilas olin alkaen 7v iästä aina aikuisuuteen saakka ensin lasten, sitten nuorten ja sitten aikuispsykiatriassa. Peruskoulusta suurin osa meni erityiskoulussa ja tavallisissa oppilaitoksissa opiskelu ei senkään jälkeen onnistunut vaan erityisammattikoulussa koulun kävin sen jälkeen. Olen eläkkeellä ja olen ollut useita kertoja mielisairaalassa, on epäilty myös kehitysvammaa mutta olin hankala tutkittava joten tutkimukset jätettiin kesken.

Useat neurologiset, psyykkiset ja myös fyysiset sairaudet vaikeuttavat elämääni ja olotilaani ja tarvitsen niihin useita eri lääkkeitä. Käytössä ihotautivoiteet ja toisinaan joudun kalliisiin ihotautihoitoihinkin, verenpainelääkkeet ja beetasalpaajat on myös käytössä, kilpirauhaslääke on käytössä, kohta tulee käyttöön myös psyykenlääke. Olen koettanut pyytää apua mutta sitä ollut vaikeaa saada, olen etsinyt tukihenkilöä mutta en ole saanut sitä ja Aulikki Sihvonen on vainonnut ja kiusannut minua pettämällä lupauksensa ja pakoillut yhteistyötä terapeuttini kanssa ja rikkonut lupauksensa myös hänelle. Hän lupasi terapeutille että asia hoidetaan sovittelun kautta, hän lupasi keskustella terapeutin kanssa mutta rikkoi lupauksensa saman tien kun olin käynyt kuulustelussa. Nyt sitten sain tietää että puoli vuotta kuulustelun jälkeen Aulikki teki taas rikosilmoituksen ja nyt hakee laajennettua lähestymiskieltoa vaikkei ole nähnyt minua kolmeen vuoteen.

Samanaikaisesti itse tiedostan sen, että minä en tahallani hänen kunniaa syksyllä 2013 loukannut, olin sitä ennen puhunu hänestä vain hyvää. Jos Aulikki vetää vaan juttunsa pois saman tien ja ottaa vaikka minun äitiini yhteyttä ja haluaa sovitella ja minun äitin kanssa Aulikki juttelis tilanteesta ja vetäs jutun pois ja jos mahdollista niin terapeutillekin soittas niin lopettasin Aulikista puhumisen kokonaan ja koettasin unohtaa Aulikin ja aloittaa saman tien uuden elämän.

Olen hakemassa apua tähän ongelmaan, otin itse yhteyttä akuuttityöryhmään ja minulle on varattuna lääkäriaika ja akuuttityöryhmässäkin ymmärrettiin minua ja ymmärrettiin asia minun kannaltani eikä syytelty minua mistään.

Minun käytös on pysynyt kurissa ja ollut ok jos on ollut asianmukainen hoito sairauteeni. Ongelmia itseni hillitsemisessä oli jo lapsena. Silloin se ilmeni höpöpuheina asiayhteyteen sopimattomissa tilanteissa eikä siihen auttanut kurinpito eikä rangaistukset vaan ne pahensi tilannetta. Nyt aikuisena ongelmana on viestit ja niiden lähettelyt. Vaikka Aulikki-jutusta tulisikin tuomio minulle niin en voi luvata lopettavani sitä kenenkään muun kuin vain Aulikin osalta sitä käytöstä. Vaikka Aulikki jääkin taakse niin hänen tilalleen tulee joku muu hyvin todennäköisesti ja siksi koetin hakea apua ja olen sitä saamassa että tulisi joku tolkku tähän käytökseen jonka haluan kyllä lopettaa mutta en itse siihen pysty eikä siihen auta myöskään mitkään rikostuomiot, ne vaan pahentavat tilannetta entisestään ja kun tiedän millaista on käydä poliisikamarilla kuulusteltavana niin siihen tottuu eikä se pelota enää ja sinne menee jopa mielellään yhä uudestaan ja uudestaan koska se on hauskaa.

Koen olevani Aulikin taholta vainottu ja kiusattu, Aulikki haluaa tuhota elämäni. Kuitenkaan hän ei siinä tule onnistumaan koska Jumala on minun turvani ja Jumala pitää minusta huolen joka olosuhteessa. Minulla on vaikea tilanne että vaikka haluaisinkin lopettaa vaikean käytöksen, en siihen pysty eikä Aulikki sitä ymmärrä vaan tehtailee rikosilmoituksia kymmenittäin niin että pelkään aeuraavat 2-5 vuotta joutuvani jatkuvasti kuulusteluun muutaman kuukauden välein. En itse osaa hillitä itseäni niin että voisin sen lopettaa ja tuntuu siltä että kun saan ajan psykiatrille niin toiveenani olisi päästä joksikin aikaa suljetulle osastolle Paiholaan, siellä olisi turvallista olla. Mutta elän päivän kerrallaan ja rauhassa vaan odotan mitä tulevaisuus tullessaan tuo.

Jos joku teistä uskoo Jumalaan, niin voisiko rukoilla puolestani ja myös Aulikki Sihvosen puolesta, että meille löytyisi molemminpuolinen ymmärrys, sovinto ja anteeksianto ja että minä saisin sellaista apua joka voisi tämän minun vaikean käytöksen kierteeni kerta kaikkiaan katkaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin puolestasi. Hyvä että tiedostat olevan ongelmia, varmasti asiat lopulta järjestyy. Ota kaikki apu vastaan mitä tarjotaan, hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
2/3 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mumisin tyhjälle puolestasi. Kyllä nyt apu saapuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen, että Jumala lähettää Saatanan vitsauksen vainoaja-Hennan ylle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi